LIFE IS A ROLLERCOASTER , you just got to ride it!

Alla inlägg under april 2012

Av Sofie Ingmarsson - 26 april 2012 13:31

DagarnĀ går fasiken i slowmotion när man går hemma såhär , vaknar på samma praktfulla sätt varje morgon Med att springa in & hänga över toaletten , och sen varva mellan toan & soffan , snart kan jag nästan hela dagens tv program utantillDet är fan illa?... Men bara härda ut! Ännu jobbigare när man inte känner sig glad över situationen utan mest ångest & rädsla och vill varade iväg veckorna nu så man får ett konkret svar som gör att man vågar vara glad? .. Idag har jag vaknat upp med vakna med the voice som varje morgon + en kopp the&ansiktsmask på det!Pratat med Blomberg i telefon en stund alltid lika kul att tjöta skit med min väldigt saknade vän , ska hämta upp ett par fälgar åt han Och Wigert i Hammarbyhöjden , vilket innebär att vi måste ses snart ! Kanske i helgen om dom med dyker upp i Nyköping , vi ska ju dit på llördag med biscaynen , Nääs , Klockar , joons&jonsson ska studsa ner I lowridern och så kommer Emanuels syskon med så vi blir en hel liga , öppet hus & ballroom rumble i fokus , ska bli så jävla kul att komma ut påLite rock'n'roll , kan inte ens minnas sist jag var på någon spelning ? Förutom Eddie medusa memorial som vi missa hela skiten förutom dom sista 10 minuterna med ett värdelöst coverband haha inget att hänga i julgran ... Håller verkligen tummarna att min startmotor kommer ned posten imorn , annars blir jag lite less ! Fått på mig lite smink idag & lite andra kläder är mjukis , har känt mig så himla ful.. Ibland behöver man piffa upp sig själv bara för ena egen skull... Precis dragit ihop en cremebrulee & slängt in i kylen , hoppas den blir god! Vi hörs då!

Av Sofie Ingmarsson - 25 april 2012 20:24

Suck vad fan äre med det här vädret igentligen , regn regn , mulet , kallt , snö vartannat ! Jag vill ha sol & värme nu ! Har hur mycket som helst som jag igentligen borde ta tag i på chevan + gården . Byta stötdämpare&ljuddämpare som jag har liggandes + en ny startmotor som kommer på fredag , och göra rentFörgasaren ihop om art jag ska slipps köpa en ny , hon går så dåligt på lågfarts munstycket men går som en dröm när Man trycker ut henne på gasen , soppan är ju då dålig nuförtiden så hoppas att det bara är lite skit i förgasaren med tur:)Sen kratta gården " jag hatar att kratta" men har man barrskog & diverse runt om så måste det göras!Sen fixa rabatten som jag fick nå mongoryck och rev ut helt förra året skulle jag ha planterat en massa fins blommorOch buskar i , har inga direkts gröna fingrar så det får vi se hur det går sen suger det att läggs pengar påBlommor & jord när man vill ha så mycket annat ! Får lurs på Johnny det ;) Jag som hade tvättat amazon idag med jue nu förstör ju regnet det ! Äsch gnäll vare nu! Imorn skulle man igentligen ha varit på väg upp till Sälen med hynda , jimmy , Ted & ligan från förra åretMen plånboken säger nej till allt roligt som vanligt ! Börjar ledsna på att vi aldrig gör något roligt utan att ALLA pengar går åt till bilarnAJämt , visst det är Vårat intresse men vore kul att åka iväg På saker , fixa hemma , bara småsaker som att komma ut in till stan & käka , gå på bio , köra gocart , gå på någon spelning ja vad som helst tillsammans ja & Johnny , men vet att bara rodden är klar så kommer det bli bättre men det har varit en låååång vinter där jag knappt sett min Karl ! Känns skönt att det snart är över och vi får mera kvalitetstid tillsammans, det behöver vi verkligen ! Men han är mitt allt den här Johnny Stenberg det bästa som någonsin hänt mig Och är så lyckligt lottad att f ha en sån snäll & generös människa i mim närvaro och dela min vardag med! Och framtidsplanerna är stora ! Vi längtar ! Ja nej nu sladdar han nog snart in på gården efter karaterräningen med min gulash soppa & piggelin!

Av Sofie Ingmarsson - 25 april 2012 19:08

Tänkt komma igång & blogga länge igen men inte blivit av då jag inte har varken dator eller vetat hur jag ska börja igen, Fast grejen är väl att man behöver väl inte ha något vettigt att skriva för att blogga igentligen? .. Yea Yea , whats new? , en hel del sen sist haha äntligen köpt min egen efterlängtade raggar,jänkar,fin bil vad man nu vill kalla det heltEnkelt :) , fast var ju snart 1 år sen i juni Dock inte hunnit använda den pga av motorrenovering det första som fick göras & då bytte jag allt + lämna in blocket för borrning och diverse för slipning så nu är big blocken i prima skick ! Köpt mig en amason 66:ā med för någonmånad senOch är livskvaliteten är mycket högre när man slipper min 5 fönsters kupé " Hyundai" , jävla Kina skit! Hotrodden som Johnny börja bygga för 5 månader sen har vi startat & provkört i helgen och det är ett monsterMed grym attityd bara älskart så familjen utökas! + en galen katt zid på det som är sjukt glad i livet och är nog det mestPersonlighetsrika djur jag haft :) .. Ja där var en kort genomgång av senaste tiden .. Nudå ligger jag i soffan som jag inte gjort mycket annat än på senaste tiden , luftrörsinflsmmationer x2 & bihåle inflammation , inte hunnit tillbaka Till jobbet innan jag vart sjukskriven nu i 3 veckor , kräks , kräks & kräks lite till får inte behålla något Jag äter på nästan2 veckor . Fått tabletter nu som jag hoppas ska hjälpa lite iaf , passat på & sluta röks mitt i allt detta med10 dagar utan nu & hoppas jag håller i detta den här gången finns vettigare saker att lägga pengarna på tycker jag ! .. Idag har jag lyckats tagit mig ut lite , vart hos frisören & fått tillbaka min snelugg sen åkte till jobbet och lämnade in papperna till chefen . Saknar jobbet när man inte är där på ett tag är ju det enda sociala liv jag har här nere fortfarande efter 2,5 år , eller ja Annzo har jag börjat hänga med det är kul som fan , vi är mer lika än jag trott & samma humor ! , hmm från det ena ti det 2:ā? For till forum och handla en ny handväska äntligen ! + lite nytt smink & ansiktskrämer , var ute efter en bikini men är fan svårt att hitta någon som passar alla är ju gjorda för små bröst ?! Trodde jag aldrig förr haha ! Men ska ta en riktig bikini jakt någon dag är ju bara runt 1 månad tills vi beger oss till Spanien nu , känns overkligt hoppas allt fixar sig med besiktade papper& sånt hotrodden :) Nej nu vart det en jävla massa ! Ska försöka få i mig något att äta igen ..

Presentation


23 årig dalkulla bosatt i sthlm med sambon johnny , 2 katter & väntar nu på att bli föräldrar till en liten kille , största intresset är bilar och mkt tid , tanke & pengar går till min cheva 60:a och resten av våra bilar på gården, skoter& hästar,sneakers

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards