LIFE IS A ROLLERCOASTER , you just got to ride it!

Alla inlägg under oktober 2012

Av Sofie Ingmarsson - 3 oktober 2012 09:43

Av Sofie Ingmarsson - 3 oktober 2012 09:25

åh jag har hamnat i mitt kära färnäs , och myser hemma i mammas...  gjorde ju min sista dag på jobbet i fredags , usch vad skum den dagen kändes , och har fortfarande inte kunnat fatta att jag inte ska jobba på bra jääävla länge , har den här stressbollen i huvudet om att man måste göra det & det för att man ska upp till jobbet nästa dag , hur gör man för att bli lugn som en filbunke som vissa kan , jag är ju fan så långt ifrån en lugn fil som man kan bli , i neeed action!  dom hade beställt tårtor & så fick jag massa fina presenter , ett survivingkit , avgjutning till magen och pyret fötter och händer sen , & en nattlampa ,gulliga som dom är , alla älskar väl presenter.


sen resten av helgen gjorde jag nog absolut ingenting förutom att myste med johnny och höll på med mina fotoalbum och pilla hemma , så bestämde jag att jag hakar med mamma som var där nere över helgen hem på söndag för en vecka , så vi tåga hem söndagkväll .. men fyfan vad svårt jag har att sitta ner i timmar , det gör sååå ont , vill avgå!  gruvar mig redan för hemvägen , men bättre med tåg så jag kan röra mig istället för bil, det är outhärdligt efter 10 minuter ,.. bara härda !! ,


så måndag & tisdag har jag spenderat med massa tjejhangout med fättan & sandra faktist , massa fika på kaffestugan , besiktning i rättvik , lagat förjävla god mat , snacka skit , bebismys , shopping , hårfärgningskväll , och massa mer.  vart rött igen för min del och med lite blonda effekter , är ganska nöjd tror jag . haha slänger upp en bild .


ingen som ringer på amman heller , bara massa kassa jävla byten , men är väl så nu allt är svårsålt . tur jag inte har jättebråttom , har ingen lust att slumpa iväg den heller.  


nej ska väl ta en dusch sen ska jag faktist baka en budapestrulle och bjuda på lite fika här idag , får se om näääs dyker in om ett tag och drar med mig ut på lunch !



Presentation


23 årig dalkulla bosatt i sthlm med sambon johnny , 2 katter & väntar nu på att bli föräldrar till en liten kille , största intresset är bilar och mkt tid , tanke & pengar går till min cheva 60:a och resten av våra bilar på gården, skoter& hästar,sneakers

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Skapa flashcards