LIFE IS A ROLLERCOASTER , you just got to ride it!

Alla inlägg under januari 2013

Av Sofie Ingmarsson - 15 januari 2013 09:17

Det här tidsfördrivet har helt blivit lagt åt sidan! Dagarna springer på & lillkråkan har redan blivit 5 veckor & 4 dagar gammal och det händer grejer , busar för fullt och börjar LE stort och mycket , helt galet vad det slår volter i hjärtat av varje framsteg , är med hela tiden och rastlös precis som morsan så underhållning ska Melvin ha & ligga still är inte kul!

Gått upp massor i vikt efter vi börjar med ersättning , jag räckte inte till så efter 2 veckor gav vi upp och nu har han gått upp till 5240 g nästan 1,5 kg sen han hitta ut så kläder läggs redan undan och tjockisvalkarna är här!!!

Skönt med flaska tycker jag , jag blir lite mer fri & Johnny mera delaktig.:)

Hunnit vart ut på hockey derby Mora-Leksand i Globen , riktigt mäktigt hela Stockholm krylla av kaxiga dalmasar!
Var på middag i helgen & massa vin med jimmy och amanda , julen i Mora var helt underbar med en massa folk och familjen i fokus , nyår hos Johnnys föräldrar . Ja allt rullar ! Och rutiner börjar äntligen dyka på mer & mer så man får sova lite mera !

Nu har vi morgonens mys & Melvin har somnat av en sväng , kräksnöar ute och är inneväder som det varit ett tag , suck vill ju ut & bränna av mina 6 kg jag har kvar , vår ja tack ! Fast tänkt jag ska investera i en crosstrainer tills den är här så något händer!

Hmm ja ska nog passa på & duscha medans han slocknat sen bär det av in till stan. , karln ska klippa sig hos Justin på sivletto , sen hem till Marko & ida på kaffe och kolla Chopper som Johnny har fått blodad tand på att köpa , bara vi kan skaka fram pengar!
Mycket bra om det ska bli något av mitt hojkortet till våren som det är tänkt !

Presentation


23 årig dalkulla bosatt i sthlm med sambon johnny , 2 katter & väntar nu på att bli föräldrar till en liten kille , största intresset är bilar och mkt tid , tanke & pengar går till min cheva 60:a och resten av våra bilar på gården, skoter& hästar,sneakers

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards