LIFE IS A ROLLERCOASTER , you just got to ride it!

Direktlänk till inlägg 14 december 2013

lördag

Av Sofie Ingmarsson - 14 december 2013 22:06

bra dag idag , melfisen ville ju upp vid 04.30 i vanlig ordning , han står dör i spjälsängen med sina stora gröna ögon och skriker mamma och hoppar , när man väl tar upp han blir han så lycklig och exalterad så han inte kan kontrollera ig själv utan klättrar runt på en och skrattar .. så även fast jag var sjukt trött så hoppa jag upp utan att det kändes jobbigt ut i soffan och myste nervid tv och vänta på att barnprogram ska starta i vanlig ordning , haha . johnny låg på soffan så han vakna med så vi åt frukost allihop sen somna melvin om runt 8 tiden & johnny med .


sen kom robin & har varit här hela dagen med johnny och melvin medans jag har fått ett ryck och rivit ner köket och spenderat dagen med att slipa skåpluckor som en tok för hand , hann tillochmed måla 1 lager på alla  små lådorna , vart sjukt bra , kommer bli sån skillnad sen , så imorn har jag ordnat barnvakt så jag har hela dagen på mig att göra klart köket . jag kan ju inte göra något halvdant jag är lite sån så kanske gör det lite för noga men jag vill att det ska bli perfekt . johnny har tjatat hela dagen om att jag tar sån tid på mig att det är väl skitsamma om det inte blir perfekt , men jo det är ju mkt roligare om man verkligen blir stolt över köket sen för att det är perfekt och man gjort det själv + att jag har ju jobbat med att just slipa & måla kök förr så då blir man extra petig:)


Lite pizza och the på de som avslut på kvällen som däcka johnny med . ,min sovmorgon imorgon så kan va vaken lite extra länge :)


ska ta mig lite tid vid datorn nu när grabbarna sover och fortsatte med att läsa förundersökningen på mickes mord " är så mycket att läsa kommer ta mig någon vecka ", och shit vilken soppa allt , jag mår dåligt av att läsa skiten men ändå kan jag inte sluta läsa . man vill ju veta varför ens vän fick lov att bli mördad vad är anledning , nu när jag väl fått veta blir jag ännu mera frustrerad det var ju helt i onödan han hade inte gjort något . idioten gjorde det för att rädda sitt eget jävla skinn,

och den där fittan Linnea som fortfarande nu i rättegången påstår att hon saknar honom ,och ska förklara hur bra vänner dom var , hon gör mig så förbannad så jag skakar ublåsta jävla trash!  det är ju hon som triggade igång det hon som lura ner micke i sin dödsfälla , hon har vetat om under 6 månader exakt vad som hänt utan att gå till polis eller anhöriga och berätta vart micke ligger utan låta alla gå runt i ovetskap  om vart han är .

sättet dom gjort det på är inte mänskligt , onda människor , sjuk värld vi lever i  får man upptryckt i nylle gång efter gång , glad att vi  tillslut fick en begravning för honom och att han fick ligga bredvid sin mamma å få ett riktigt avslut iaf. ...



 



hmm verkar som jag har börjat blgga igen , får väl se hur länge det håller i sig , jag är en periodare ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Ingmarsson - 3 januari 2014 11:09

ibland kan man bara bli lite små irriterad över bilvärlden . att hur alla ska vara inställda i fack , att klär man sig inte riktigt eller inte bygger eller gör sin bil efter hur det ska vara , att gå emot strömmen och bygga eller tycka något helt ann...

Av Sofie Ingmarsson - 3 januari 2014 10:36

   

Av Sofie Ingmarsson - 3 januari 2014 10:20

märks att man är småbarnsmamma när kl 10 på morgonen har man redan hunnit , bakat , förberett maten för idag , duschat , lekt med melvin , uppdaterat telefonen och kollat på en dokumentär! yihaa melvin är fortfarande morgonpigg med andra ord , imorse...

Av Sofie Ingmarsson - 20 december 2013 09:10


min vackra lilla kille  , vad vore livet utan dig ?! du vänder upp & ner på min vardag och jag älskar varje sekund utav det , dina galna busstunder. stunderna du kommer och myser med din snuttefilt och bara vill kramas i soffan , när du komme...

Av Sofie Ingmarsson - 20 december 2013 08:37

yeay äntligen fredag & johnnys sista jobbdag sen har vi lång ledigt tillsammans , älskar att vara hemma hela familjen , vi blir gladare melvin bli jätteglad när vi umgås alla 3 och ser verkligen fram emot jul & nyår , fullspäckat schema , imorgon ska...

Presentation


23 årig dalkulla bosatt i sthlm med sambon johnny , 2 katter & väntar nu på att bli föräldrar till en liten kille , största intresset är bilar och mkt tid , tanke & pengar går till min cheva 60:a och resten av våra bilar på gården, skoter& hästar,sneakers

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards