LIFE IS A ROLLERCOASTER , you just got to ride it!

Direktlänk till inlägg 3 januari 2014

happy fucking new year.!

Av Sofie Ingmarsson - 3 januari 2014 10:20

märks att man är småbarnsmamma när kl 10 på morgonen har man redan hunnit , bakat , förberett maten för idag , duschat , lekt med melvin , uppdaterat telefonen och kollat på en dokumentär! yihaa melvin är fortfarande morgonpigg med andra ord , imorse 04.30 i vanlig ordning drog fågelsången igång " mer lik kråkskrik från helvetet " men så for han får komma upp är leendet där. och mammas med trött som fan like always.


har lyckats överlevt julstök & nyår och det har vart hur bra som helst , hela familjen från mora var här i 3 dagar förutom pappa och brorsorna som åkte hem efter 2 , men vart massa glögg , vin , mat , uppesittarkväll med bingolotto . julklappar i massor till både mig och melvin , 14 st på julafton på våran lilla 2 rums stuga men det gick , juldagen bjöd johnnys föräldrar på mat hos dom , mysigt att få vara hemma och stå för julen för första gången men ser fram emot nästa jul i dalarna faktist hos mamma i vanlig ordning & hoppas på att få snö . förstör hela stämningen med julen när det bara regnade  alla dagar .


efter julen följde melvin med mamma & freddan till dalarna och ja & johnny fick 4 dagar själva , hann med en hel del , cross i grustaget , sällskapspel i bålsta hos fredde & heidi + bitte å gabbe . bio , sova en jäkla massa , hälsa på & p¨hälsning av lite folk . även hann till niklas och få lite mer färg på huden . så¨det vart riktigt bra dagar trots att det var jobbigt att lilla melfis inte var med så var det välbehövligt.  sen kom mamma , moster & kusin linnea ner med honom på söndagen ch tog en tur på forum.


nyår tog vi med oss husvagn & lite akohol och for ut till bålsta till vart att fira in det nya året med hela gänget där ute . fredde , heidi , gabbe , bitte , devin , hanna , niklas & doris+minna , jennie , jonte , Fia , å så kllart melvin & johnny , vart jättemysigt , med champagne , sällskapsspel & 3 rätters middag . och vart ganska lugnt..


så det var en snabbgenomgång av vad jag haft för mig senaste tiden . åh just julklappen av johnny var en sprojlans edelbrock förgasare så nu funkar biscaynen igen & eftersom det ändå inte kommer någon vinter så ställde jag på den igen här nyss & tänker använda den. dagarna blir genast lite roligare om man bara ska åka och handla och man får åka lite jänk.


nej nu ska jag ta & ringa annzo och försöka tvinga med henne ut på mellandagsrean med mig .


                       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Ingmarsson - 3 januari 2014 11:09

ibland kan man bara bli lite små irriterad över bilvärlden . att hur alla ska vara inställda i fack , att klär man sig inte riktigt eller inte bygger eller gör sin bil efter hur det ska vara , att gå emot strömmen och bygga eller tycka något helt ann...

Av Sofie Ingmarsson - 3 januari 2014 10:36

   

Av Sofie Ingmarsson - 20 december 2013 09:10


min vackra lilla kille  , vad vore livet utan dig ?! du vänder upp & ner på min vardag och jag älskar varje sekund utav det , dina galna busstunder. stunderna du kommer och myser med din snuttefilt och bara vill kramas i soffan , när du komme...

Av Sofie Ingmarsson - 20 december 2013 08:37

yeay äntligen fredag & johnnys sista jobbdag sen har vi lång ledigt tillsammans , älskar att vara hemma hela familjen , vi blir gladare melvin bli jätteglad när vi umgås alla 3 och ser verkligen fram emot jul & nyår , fullspäckat schema , imorgon ska...

Av Sofie Ingmarsson - 17 december 2013 10:13


blit tokig på halebops jävla kundsupport , försökt chatta & mejla om hur det går med min samsung som är inne på lagning., men det funkar inte från varken min telefon eller datorn , bara startar om sidan hela tiden och inget kommer iväg , vill veta om...

Presentation


23 årig dalkulla bosatt i sthlm med sambon johnny , 2 katter & väntar nu på att bli föräldrar till en liten kille , största intresset är bilar och mkt tid , tanke & pengar går till min cheva 60:a och resten av våra bilar på gården, skoter& hästar,sneakers

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Skapa flashcards