LIFE IS A ROLLERCOASTER , you just got to ride it!

Direktlänk till inlägg 2 mars 2011

beat the brats with a baseballbat

Av Sofie Ingmarsson - 2 mars 2011 12:44

    

hej & hå , vad tycker ni då gott folk ? , var dags för lite förändring , slutade med ännu mer rött hår än innan & en lugg , jag är jävligt nöjd :)

tisdag idag & inne på min 2a lediga dag och sista för den här veckan , sen äre jobb fram tills måndag som gäller , inte gjort något speciellt alls , var bara hemma igår och tvätta och städa lite , åkte till mödravårdcentralen och beställde tid för spiralen , tar emot lite men vet att det är rätt att vänta ett tag och få ordning på allt runtom , även fast jag inte vill annat än att bli mamma så får det ligga på hyllan en stund.. finns all tid i världen till detta .. kvällen så gjorde ja & J texmex hur gott som helst och sen kolla på en beck film & avslutade med big-brother , ohoo skottpengar på nicky - sthlm & rodney  vore ju ngt .. jag kan vara den som trycker av skottet utan att ha dåligt samvete.. ..

men men fast i big-brother träsket är jag och kommer vara en trogen följare hela säsongen bara för att skiten är beroende framkallande..

sitter nu och väntar på älsklingen som kommer hem om någon timme , han hade vart & hittat 4 st sommardäck på fälg idag utanför ett soprum till 140:an , så dom ska på och så ska han byta fjädrarna bak medans dom byts .. sen äre inte så mkt kvar innan besiktning så jag slipper den här äckliga pundar 240:n som jag åker för tillfället .

sen ikväll ska jag åke in till Anne och dela med mig av lite hud på benet till henne , för hon har satt igång och börjat tatuera lite nu och vill ju ha folk som ställer upp så hon får komma någonstans , och självklart ställer man upp för konstens framtid ;) får se vad det blir , jag gav ett förslag om en ettrig liten jävel med baseballträ & testen " beat on the brats with a baseballbat" och tror annes ideer började sprudla , så full av förväntning hehe.. ska prata med alex och tid för att göra klart ratfinken med på överarmen så det blir av snart , vill ju ha i färg nu :)

nej tänkte ta ett ryck och gå igenom hårddisken och göra en mapp med massa bilder som jag ska skicka på framkallning från alla bravader genom åren nu sen bege mig ut i solskenet , det är fan vår här i stockholm idag ! JIPPIE snart sommar...

hasta la vista.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Ingmarsson - 3 januari 2014 11:09

ibland kan man bara bli lite små irriterad över bilvärlden . att hur alla ska vara inställda i fack , att klär man sig inte riktigt eller inte bygger eller gör sin bil efter hur det ska vara , att gå emot strömmen och bygga eller tycka något helt ann...

Av Sofie Ingmarsson - 3 januari 2014 10:36

   

Av Sofie Ingmarsson - 3 januari 2014 10:20

märks att man är småbarnsmamma när kl 10 på morgonen har man redan hunnit , bakat , förberett maten för idag , duschat , lekt med melvin , uppdaterat telefonen och kollat på en dokumentär! yihaa melvin är fortfarande morgonpigg med andra ord , imorse...

Av Sofie Ingmarsson - 20 december 2013 09:10


min vackra lilla kille  , vad vore livet utan dig ?! du vänder upp & ner på min vardag och jag älskar varje sekund utav det , dina galna busstunder. stunderna du kommer och myser med din snuttefilt och bara vill kramas i soffan , när du komme...

Av Sofie Ingmarsson - 20 december 2013 08:37

yeay äntligen fredag & johnnys sista jobbdag sen har vi lång ledigt tillsammans , älskar att vara hemma hela familjen , vi blir gladare melvin bli jätteglad när vi umgås alla 3 och ser verkligen fram emot jul & nyår , fullspäckat schema , imorgon ska...

Presentation


23 årig dalkulla bosatt i sthlm med sambon johnny , 2 katter & väntar nu på att bli föräldrar till en liten kille , största intresset är bilar och mkt tid , tanke & pengar går till min cheva 60:a och resten av våra bilar på gården, skoter& hästar,sneakers

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards