LIFE IS A ROLLERCOASTER , you just got to ride it!

Direktlänk till inlägg 25 april 2012

Oj var över 1 år sen sist jag skrev här ?

Av Sofie Ingmarsson - 25 april 2012 19:08

Tänkt komma igång & blogga länge igen men inte blivit av då jag inte har varken dator eller vetat hur jag ska börja igen, Fast grejen är väl att man behöver väl inte ha något vettigt att skriva för att blogga igentligen? .. Yea Yea , whats new? , en hel del sen sist haha äntligen köpt min egen efterlängtade raggar,jänkar,fin bil vad man nu vill kalla det heltEnkelt :) , fast var ju snart 1 år sen i juni Dock inte hunnit använda den pga av motorrenovering det första som fick göras & då bytte jag allt + lämna in blocket för borrning och diverse för slipning så nu är big blocken i prima skick ! Köpt mig en amason 66:ā med för någonmånad senOch är livskvaliteten är mycket högre när man slipper min 5 fönsters kupé " Hyundai" , jävla Kina skit! Hotrodden som Johnny börja bygga för 5 månader sen har vi startat & provkört i helgen och det är ett monsterMed grym attityd bara älskart så familjen utökas! + en galen katt zid på det som är sjukt glad i livet och är nog det mestPersonlighetsrika djur jag haft :) .. Ja där var en kort genomgång av senaste tiden .. Nudå ligger jag i soffan som jag inte gjort mycket annat än på senaste tiden , luftrörsinflsmmationer x2 & bihåle inflammation , inte hunnit tillbaka Till jobbet innan jag vart sjukskriven nu i 3 veckor , kräks , kräks & kräks lite till får inte behålla något Jag äter på nästan2 veckor . Fått tabletter nu som jag hoppas ska hjälpa lite iaf , passat på & sluta röks mitt i allt detta med10 dagar utan nu & hoppas jag håller i detta den här gången finns vettigare saker att lägga pengarna på tycker jag ! .. Idag har jag lyckats tagit mig ut lite , vart hos frisören & fått tillbaka min snelugg sen åkte till jobbet och lämnade in papperna till chefen . Saknar jobbet när man inte är där på ett tag är ju det enda sociala liv jag har här nere fortfarande efter 2,5 år , eller ja Annzo har jag börjat hänga med det är kul som fan , vi är mer lika än jag trott & samma humor ! , hmm från det ena ti det 2:ā? For till forum och handla en ny handväska äntligen ! + lite nytt smink & ansiktskrämer , var ute efter en bikini men är fan svårt att hitta någon som passar alla är ju gjorda för små bröst ?! Trodde jag aldrig förr haha ! Men ska ta en riktig bikini jakt någon dag är ju bara runt 1 månad tills vi beger oss till Spanien nu , känns overkligt hoppas allt fixar sig med besiktade papper& sånt hotrodden :) Nej nu vart det en jävla massa ! Ska försöka få i mig något att äta igen ..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Ingmarsson - 3 januari 2014 11:09

ibland kan man bara bli lite små irriterad över bilvärlden . att hur alla ska vara inställda i fack , att klär man sig inte riktigt eller inte bygger eller gör sin bil efter hur det ska vara , att gå emot strömmen och bygga eller tycka något helt ann...

Av Sofie Ingmarsson - 3 januari 2014 10:36

   

Av Sofie Ingmarsson - 3 januari 2014 10:20

märks att man är småbarnsmamma när kl 10 på morgonen har man redan hunnit , bakat , förberett maten för idag , duschat , lekt med melvin , uppdaterat telefonen och kollat på en dokumentär! yihaa melvin är fortfarande morgonpigg med andra ord , imorse...

Av Sofie Ingmarsson - 20 december 2013 09:10


min vackra lilla kille  , vad vore livet utan dig ?! du vänder upp & ner på min vardag och jag älskar varje sekund utav det , dina galna busstunder. stunderna du kommer och myser med din snuttefilt och bara vill kramas i soffan , när du komme...

Av Sofie Ingmarsson - 20 december 2013 08:37

yeay äntligen fredag & johnnys sista jobbdag sen har vi lång ledigt tillsammans , älskar att vara hemma hela familjen , vi blir gladare melvin bli jätteglad när vi umgås alla 3 och ser verkligen fram emot jul & nyår , fullspäckat schema , imorgon ska...

Presentation


23 årig dalkulla bosatt i sthlm med sambon johnny , 2 katter & väntar nu på att bli föräldrar till en liten kille , största intresset är bilar och mkt tid , tanke & pengar går till min cheva 60:a och resten av våra bilar på gården, skoter& hästar,sneakers

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards