LIFE IS A ROLLERCOASTER , you just got to ride it!

Direktlänk till inlägg 13 september 2012

vart är du på väg ditt lilla fula barn? , jag ska ta min boll & gå till fotbollsplan!

Av Sofie Ingmarsson - 13 september 2012 10:07

mysmorgon med kattkräken i soffan , innan jag om ett tag måste med ångest hoppa upp ur soffan för att bege mig mott jobbet för ett kvällspass , inte för att jag ogillar att jobba men utan för att jag inte pallar att stå upp hela tiden längre , det gör förbannat ONT! men kör lunch imorgon sen ledig helg att se fram emot iaf , bokat bio jag & johnny imorgon kväll till rivalerna , verkar vara en sjukt rolig film.  Lördagen ska jag följa med johnny till crossbanan så han får leka av sig lite , sen får vi se om vi tar biscyanen in till stan och kollar på när johnnys bror & mamma ska springa marathon och heja lite , och jag vill äta tapas !? aldrig gjort det men tanken på massa spanska smårätter får det att slebba i munnen haha , usch slebba nasty word! ...heidi skulle med komma till stan , vill hinna med & träffa henne , en tjej i min smak det där , synd hon ska bo så galet långt bort !


annars då? ,veckan i kort ? . måndag , mvc besök , växer så det knakar till och med hoppat över ett snäpp på kurvan , det går fort nu ,

har känt lite mindre fosterrörelser ett par dagar så fick in på södersjukhuset på extra koll & ultraljud men allt såg superbra ut , & han är livlig bara min moderkaka som ligger långt fram som dämpar gremlingen , men nu är han igång i  vanlig ordning igen .. sprang på söder lite för mig själv efteråt men så jevla trist , hitta 2 tröjor på secondhand butiken , fan jag behöver vänner ! trött på att aldrig ha någon att umgås med om johnny jobbar & ja är ledig , eller ja överhuvudtaget .. men inga en fika i månaden snacka skit , fejkfnitter och helt ointressanta människor , vill ha vettigt folk med humor ! ...


resten av veckan har bara vart jobb & soffan .. handlat barnvagn har vi med vart en emmaljunga citycross , oliv&limegrön . supernöjd! börjar kännas som vi har det mesta nu , bara en massa småpill kvar + skötbord , längtar tills jag får börja pynta upp allt och göra det mysigt ..


tog ett ryck och ladda in alla bilder från sommaren & långt tillbaka på datorn igår och organisera och lyckades få en storbeställning på 1700 bilder som ramlar ner i brevlådan snart , sen har jag ca 2000 bilder till sen som jag ska beställa nästa månad , vill få det klart så jag slipper ha ångest över dator eller hårddisk krasch som hände förr & allt var borta , då blir man lite lafgomt arg på sig själv ! ...


skiter i detta .

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Ingmarsson - 3 januari 2014 11:09

ibland kan man bara bli lite små irriterad över bilvärlden . att hur alla ska vara inställda i fack , att klär man sig inte riktigt eller inte bygger eller gör sin bil efter hur det ska vara , att gå emot strömmen och bygga eller tycka något helt ann...

Av Sofie Ingmarsson - 3 januari 2014 10:36

   

Av Sofie Ingmarsson - 3 januari 2014 10:20

märks att man är småbarnsmamma när kl 10 på morgonen har man redan hunnit , bakat , förberett maten för idag , duschat , lekt med melvin , uppdaterat telefonen och kollat på en dokumentär! yihaa melvin är fortfarande morgonpigg med andra ord , imorse...

Av Sofie Ingmarsson - 20 december 2013 09:10


min vackra lilla kille  , vad vore livet utan dig ?! du vänder upp & ner på min vardag och jag älskar varje sekund utav det , dina galna busstunder. stunderna du kommer och myser med din snuttefilt och bara vill kramas i soffan , när du komme...

Av Sofie Ingmarsson - 20 december 2013 08:37

yeay äntligen fredag & johnnys sista jobbdag sen har vi lång ledigt tillsammans , älskar att vara hemma hela familjen , vi blir gladare melvin bli jätteglad när vi umgås alla 3 och ser verkligen fram emot jul & nyår , fullspäckat schema , imorgon ska...

Presentation


23 årig dalkulla bosatt i sthlm med sambon johnny , 2 katter & väntar nu på att bli föräldrar till en liten kille , största intresset är bilar och mkt tid , tanke & pengar går till min cheva 60:a och resten av våra bilar på gården, skoter& hästar,sneakers

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards