LIFE IS A ROLLERCOASTER , you just got to ride it!

Direktlänk till inlägg 23 augusti 2012

98 dagar kvar!

Av Sofie Ingmarsson - 23 augusti 2012 11:51

98 dagar kvar tills pyret är beräknat att komma nu , tänk att inom 3 månader så är ja & Johnny föräldrar ! Galet underbar känsla men ändå lika skrämmande man vet ju inte alla vad man har att vänta sig allting är helt Utom ens egen kontroll , vart när & hur han kommer ut och hur han mår , hur första tiden kommer att se ut. Man kan inte göra något han kommer ! Och som jag längtar! Mår hur bra som helst nu jämfört med resten av graviditeten Som varit ett rent helvete , nu kan jag äta och sova och njuter av det så mycket jag kan , börjat fått ont i kroppen Och klumpigare att röra sig men det är en barnlek med att ligga halvdöd inne på toaletten i flera månader. Full fart är det på han där inne nu & magen rör på sig , Johnny såg första gången utanpå igår Och leendet han fick fram var ren lycka. ! Har handlat det mesta i klädmärket redan har hittar tradera:)Mycket bra skit för lite pengar så storlek 5-56 r klart så vi klarar oss någon månad. Sen bara handlar en bilbarnstolUtöver det än så länge , Johnny tycker inte alla vi har lika bråttom som jag tycker att börja fixa och donaGör mig nästan bara mer stressad av att vi inte har något men nu den här lönen har jag tänkt vi måste börja lite. Ska ner till High chaparall över helgen med Johnnys familj och på någon gegg/jeepträff Vet inte alla vad det är men blir säkert kul , trist dock att det är samma helg som Vega träffen + tattoo mässan Då Nääs och oliver kommer ner och har ju fått på tunnelramet på biscaynen och fälgarna så har velat åkt den dit Men allt får man inte .. Hmm ledig dag nr 2 idag med & usch vad tråkigt jag har , ligga och slappna av är inte Min starka sida får ju spunk & inser hur jävla ensam jag fortfarande är i den här staden efter snart3 år. Annzo jobbar och helt plötsligt så är det nästan slut åå alternativ där . Kommer nog aldrig trivas lika bra här som hemma i Mora , men what can i do?!Ännu jobbigare faktist nu när man vill ha familjen extra nära och tjejkompisarna att dela graviditeten medOch snacka bebis ?, faktist gruvar mig lite för mamma ledigheten att jag kommer deppa ihop , men förmodligen harJag inte tid med det , hoppas jag ? Nej ska dammsuga & vika tvätten sen åka och kolla lite affärer i MölnvikFick ett + på lönespecen idag nån tusenlapp extra är alltid bra :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Ingmarsson - 3 januari 2014 11:09

ibland kan man bara bli lite små irriterad över bilvärlden . att hur alla ska vara inställda i fack , att klär man sig inte riktigt eller inte bygger eller gör sin bil efter hur det ska vara , att gå emot strömmen och bygga eller tycka något helt ann...

Av Sofie Ingmarsson - 3 januari 2014 10:36

   

Av Sofie Ingmarsson - 3 januari 2014 10:20

märks att man är småbarnsmamma när kl 10 på morgonen har man redan hunnit , bakat , förberett maten för idag , duschat , lekt med melvin , uppdaterat telefonen och kollat på en dokumentär! yihaa melvin är fortfarande morgonpigg med andra ord , imorse...

Av Sofie Ingmarsson - 20 december 2013 09:10


min vackra lilla kille  , vad vore livet utan dig ?! du vänder upp & ner på min vardag och jag älskar varje sekund utav det , dina galna busstunder. stunderna du kommer och myser med din snuttefilt och bara vill kramas i soffan , när du komme...

Av Sofie Ingmarsson - 20 december 2013 08:37

yeay äntligen fredag & johnnys sista jobbdag sen har vi lång ledigt tillsammans , älskar att vara hemma hela familjen , vi blir gladare melvin bli jätteglad när vi umgås alla 3 och ser verkligen fram emot jul & nyår , fullspäckat schema , imorgon ska...

Presentation


23 årig dalkulla bosatt i sthlm med sambon johnny , 2 katter & väntar nu på att bli föräldrar till en liten kille , största intresset är bilar och mkt tid , tanke & pengar går till min cheva 60:a och resten av våra bilar på gården, skoter& hästar,sneakers

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards