LIFE IS A ROLLERCOASTER , you just got to ride it!

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2012

I think The fall has arrived!

Av Sofie Ingmarsson - 27 augusti 2012 14:15

Härliga måndag ! Kan jag faktist säga om den här måndagen , knappt flyttat mig utanför dörren idag längre än ner till postlådan & har inte lust att vara ute mer än så , ruggigt & blåser ute .. Tror hösten har anlänt på riktigt ? , såg Anki till och med skrivit att hon sett första snön redan .. Så idag har jag än så länge bara myst runt i min one piece och packat upp och fixat och donat här hemma med allt vi fick med oss från Ullared & high chaparall hem :)

För just precis Ullared vart det & jag och Johnny har nog gjort den snabbaste Ullared vändan i historien , 1,5 timme "inräknat en fika" så var vi ute & jag 3500:- kr fattigare , nog hade jag lätt kunnat bränna 10 timmar & 10 tusen till där men Johnny var inte alla så pigg förkyld och ont i foten så fick gå undan den här gången och vi åkte ju dit för att handla mest barnsaker & så hade vi inte så mycket att bränna mer än så, men är supernöjd med inköpen , fick en jacka , one piece , mössor , vantar & trosor till mig själv , lampa , ramar , mexfiltar, påslakan, glasburkar till hemmet sen massa saker till pyret så nu fattas bara barnvagn , skötbord & en del småsaker , men känner mig mycket lugnare :) blir nog en till vända ner under vintern sa Johnny bara pyret hittat ut ...

Sen fredag & lördag var vi ju på high chaparall på jeep träffen, faktist jävligt häftigt evenemang runt 450 jeepar & andra brutala fyrhjulsdrivna fordon som var ute i skogen och bara lekte i leran! Geggamojja är nog något man aldrig kan växa ifrån , sprang barfota runt i halvmeter gyttja och kände mig jävligt nöjd med livet & det bästa var nästan att köra fast ! så nu letas det förbrillt 4x4 hos Johnny haha!

Haha haft en kanon bra helg med älsklingen + hans familj bra segt att åka impalan hem igår bara eftersom jag inte sovit alla många minuter under helgen , kryper i benen , halsbränna från helvetet hela tiden & så blåste det kallt och dåna där bak! Men bara 3 månader kvar jag häääärdar ut ..

Bilder från helgen & shoppingen!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Ingmarsson - 3 januari 2014 11:09

ibland kan man bara bli lite små irriterad över bilvärlden . att hur alla ska vara inställda i fack , att klär man sig inte riktigt eller inte bygger eller gör sin bil efter hur det ska vara , att gå emot strömmen och bygga eller tycka något helt ann...

Av Sofie Ingmarsson - 3 januari 2014 10:36

   

Av Sofie Ingmarsson - 3 januari 2014 10:20

märks att man är småbarnsmamma när kl 10 på morgonen har man redan hunnit , bakat , förberett maten för idag , duschat , lekt med melvin , uppdaterat telefonen och kollat på en dokumentär! yihaa melvin är fortfarande morgonpigg med andra ord , imorse...

Av Sofie Ingmarsson - 20 december 2013 09:10


min vackra lilla kille  , vad vore livet utan dig ?! du vänder upp & ner på min vardag och jag älskar varje sekund utav det , dina galna busstunder. stunderna du kommer och myser med din snuttefilt och bara vill kramas i soffan , när du komme...

Av Sofie Ingmarsson - 20 december 2013 08:37

yeay äntligen fredag & johnnys sista jobbdag sen har vi lång ledigt tillsammans , älskar att vara hemma hela familjen , vi blir gladare melvin bli jätteglad när vi umgås alla 3 och ser verkligen fram emot jul & nyår , fullspäckat schema , imorgon ska...

Presentation


23 årig dalkulla bosatt i sthlm med sambon johnny , 2 katter & väntar nu på att bli föräldrar till en liten kille , största intresset är bilar och mkt tid , tanke & pengar går till min cheva 60:a och resten av våra bilar på gården, skoter& hästar,sneakers

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards