LIFE IS A ROLLERCOASTER , you just got to ride it!

Alla inlägg den 15 december 2012

Av Sofie Ingmarsson - 15 december 2012 16:55



     




bild nr 1 - jeansjacka , body & mjukisbyxor av johnnys föräldrar + body scrub ,handske & nalle från mina jobbkamrater & blombud dock ej på bild.

bild nr 2- elefantnalle av johnnys bror & påslakan som johnnys mamma sytt till oss av J:s gamla spjälskydd.

bild nr 3. bodys av hampus & johnnyss föräldrar + badcape av mamma och freddan

Av Sofie Ingmarsson - 15 december 2012 04:04

:)
Present från jobbet , skrubsalt & en elefant !

Av Sofie Ingmarsson - 15 december 2012 04:00

Fick ett sjukt uppskattat samtal igår med utav en tjej vars dotter jag hjälpte och höll sällskap när jag red i stallet här borta då hon var medryttare på en utav Pernillas hästar som jag red & hon har nu köpt ett engelskt fullblod till sin 14 åriga dotter som dom behövde lite hjälp med och hade kommit och tänka på mig och ville jag skulle hjälpa dom!? JAAAA! Så fort jag har "läkt" och fått godkänt av läkaren art det är okej att börja Rida så ska jag upp på hästryggen och det här känns superbra då dom verkligen ber om hjälp och uppskattar en , vilket pernilla var kass på !

Så denna kille en gammal galopp häst ska jag sätta tänderna i :)

Av Sofie Ingmarsson - 15 december 2012 03:54


Shit för 25 minuter exakt för en vecka Sen nu så kom lilla kråkan till världen, tiden går helt plötsligt läskigt fort istället för deprimerande sakta! Ligger & mjölkar som vanligt på natten fast nu inatt har han legat i sin egen säng i nästan 3 timmar innan jag behöver upp och hämta honom & jag känner mig utvilad Johnny bädda ner mig med massa kuddar , täcken och så fick jag sova 3 timmar på kvällen + 3 timmar nu .. Vilken känsla!


Var en Mysfredag idag , älskling hoppa upp och gjorde frukost till oss & tände en brasa medans jag & Melvin låg kvar i sängen och lyssna på musik och slöa , sen efter lite mat så tog jag en dusch , färgbomba håret och fick på mig lite smink och kläder och fick känna mig lite snygg! Går neråt fort och mina jeans är runt hörnet nu , bara lite rumpa och lår som ska väck & lite grav mage kvar , fast jag är nöjd och glad att så mycket drog sig tillbaka på en gång ! Och har bara gått en vecka som sagt brukar ta 6-8 innan musklerna dragit ihop sig !


När vi var klara drog vi oss mot garaget och svetsa grenröret som gått av på forden och hämta domkraften och verktyg , Johnny ska på med vinterdäcken där och bygga fästen för bilbarnstolen så vi kan ut. & ragga lite!


For till mitt jobb med och hälsa på allihopa , superkul att få visa upp Melvin och snacka lite skit + att Janne har börjat igen var ju roligt som fan!
2 timmar bara försvann sen drog vi en hämtpizza och hem i soffan! Vårat första fredagsmys som familj!


Fick in ett snönonster i huset med 10 kg klasar snö hängandes i pälsen så efter lite våld och en dusch senare så hade vi en missnöjd blöt katt & en Sofie som ser ut som en tiger efter hans klor! Inte lätt att ha långhårig katt på vintern;)

Presentation


23 årig dalkulla bosatt i sthlm med sambon johnny , 2 katter & väntar nu på att bli föräldrar till en liten kille , största intresset är bilar och mkt tid , tanke & pengar går till min cheva 60:a och resten av våra bilar på gården, skoter& hästar,sneakers

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards