LIFE IS A ROLLERCOASTER , you just got to ride it!

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Sofie Ingmarsson - 7 februari 2011 10:35

yes förflytta mig från sängen till soffan imorse med order av johnny för han vet jag inte kan somna om i sängen utan somnar alltid bättre i soffan så lyckades jag sova fram till 8:a lite sovmorgon iaf  innan casper hoppade upp och kolla på mig med sin stora ögon och väckte mig inte kan man bli arg då inte .. så upp & hoppa , dunkade i hela mitt huvudet så röksugen var jag .. så prio 1 Ut och synda sen frukost bestående av minestrone soppa & vitlöskbröd idag mumma och 5 koppar kaffe senare har jag setat här och data nördat nu i några timmar och inte ett smack mera har hänt hittils , ska ta och hoppa i ridkläderna och åka bort till stallet snart tänkte jag hästarna ska ha lunch nu snart så då hinner dom äta medans jag mockar och grejar , ska försöka få ner westernsadeln som är 3 meter upp i taket på en hängare , vet inte riktigt hur jag ska lyckas , men ner ska den... blir nog en ganska kort tur på blanka då hon stått ett tag efter hon gjorde illa frambenet. kanske ta dottie en svängom med på banan..

sen ikväll äre ju dags att provrida tinzel , spännande .....

 

äntligen fått min telefon nu ringde johnny och sa , som jag har längtat!! en telefon som funkar och med kamera och internet .. snygg med. väntat på den sen jul så är ett tag...

 

HTC wildfire.

  

 

gårdagen vart det inget bad ändå, kände mig allmänt nerstämd hela dagen igår vet ej varför , trött och huvudvärk så johnny åkte och hyrde 3 filmer tills jag kom hem som vi bänka oss i soffan och myste ner till :)

 

bestämt mig nu men att direkt lönen kommer ska jag satsa på att bli helt redhead!

vill göra en ändring men kan inte tänka mig någon annan färg än rött faktist ., love it.

så nu ska jag satsa på eldrött hår istället för alla dessa röda slingor & svarta ..

kommer bli grymt hoppas jag... vad tror ni?

  

 

ska försöka mig på sen och spraya bakluckan på den här jävla volvon jag åker runt och skäms i så det ser lite bättre ut , vill ha bort all snö här på gården nu så jag får dra fram bessie någon gång .

 

 

nej på med ridkläderna..

Av Sofie Ingmarsson - 7 februari 2011 10:22

  


1. Mitt mellan namn är Annelie

2. Jag har extrem fotfobi , avskyr även maskar & foppatofflor ,

3. har tvångstankar , plockar rönnbär om jag ser dom när jag är ute och går och kastar några var 3e steg , har jag långärmad tröja så har jag alltid den vänstra armen nere vid handen ." så ena ärmen på nästan alla mina tröjor är lite längre" , gillar inte att gå på streck på marken!.

4. jag är igentligen blond/mellanblond.

5 . jag är född med ett öra som är lite "missbildat"

6.  Jag är sjukt rastlös nästan alltid och aldrig nöjd med min tillvaro.. alltid något som saknas och har tusen projekt i luften nästan hela tiden..

7.  jag är galet slarvig och förföljd av en extrem otur , allt jag rör vid raseras , går sönder , tappas bort  eller bara inte funkar. expert på att ställa till det för mig på något vis alltid!

8. jag har ett galet sneakers missbruk , kan aldrig få nog av sneakers!

9. jag glömmer lätt bort mig själv nästan alltid , ska alltid hjälpa andra med deras problem och allt därtill , men inser aldrig att jag kan behöva stöd hjäölp ibland.

10.jag är en obotlig djurvän , som tycker att alla levande ting "förutom maskar " är ursöta och ska alltid hjälpa dom och vill ha allt.. kan inte ens döda en mygga utan att få dåligt samvete.



HEJ THATS IT!

Av Sofie Ingmarsson - 7 februari 2011 10:12

tänkte jag med göra som alla andra & försöka mig på detta vbet dock inte hur seriöst det kommer att vara , men fuck it give it a try!

 

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.
Dag 3 – Min favorit årstid och varför.
Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.
Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
Dag 6 – Typ av killar jag faller för.
Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 9 – Bild på mig och min bästa vän.
Dag 10 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 11 – Någonting jag oroar mig för.
Dag 12 – En bild på ett ställe jag vart på.
Dag 13 – Mitt drömbröllop.
Dag 14 – En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 15 – Någonting jag ångrar.
Dag 16 – Innehållet i min väska.
Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Dag 18 – Vad jag åt idag.
Dag 19 – En bild på det jag köpte senast.
Dag 20 – Min favorit film.
Dag 21 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
Dag 22 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
Dag 23 – En låt som får mig att gråta.
Dag 24 – Mitt favoritprogram – och varför.
Dag 25 – Min favorithögtid.

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.

Dag 3 – Min favorit årstid och varför.

Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.

Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.

Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.

Dag 9 – Bild på mig och min bästa vän.

Dag 10 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.

Dag 11 – Någonting jag oroar mig för.

Dag 12 – En bild på ett ställe jag vart på.

Dag 13 – Mitt drömbröllop.

Dag 14 – En bild på mig själv för ett år sen.

Dag 15 – Någonting jag ångrar.

Dag 16 – Innehållet i min väska.

Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.

Dag 18 – Vad jag åt idag.

Dag 19 – En bild på det jag köpte senast.

Dag 20 – Min favorit film.

Dag 21 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.

Dag 22 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.

Dag 23 – En låt som får mig att gråta.

Dag 24 – Mitt favoritprogram – och varför.

Dag 25 – Min favorithögtid.

Presentation


23 årig dalkulla bosatt i sthlm med sambon johnny , 2 katter & väntar nu på att bli föräldrar till en liten kille , största intresset är bilar och mkt tid , tanke & pengar går till min cheva 60:a och resten av våra bilar på gården, skoter& hästar,sneakers

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards