LIFE IS A ROLLERCOASTER , you just got to ride it!

Alla inlägg den 16 november 2012

Av Sofie Ingmarsson - 16 november 2012 10:38

 


äntligen min efterlängtade fredag , den dagen jag suktar efter hela veckorna , för det innebär ju att jag får vakna upp med johnny 2 dagar framöver & ha han hemma och sitta bänkad framför discovery & äta frukost tillsammans , något som inte alls är överskattat!


ansiktsmask , stor kopp the & frukt , sen 2 katter som är svartsjuka på datorn och gör allt för att ligga på eller putta bort det så dom är i fokus , söthögar ! tur dom är här om dagarna iaf och håller mig sällskap..  ska ta & slänga igång en film , innan jag ska hoppa in i dushen och fara in till stan & springa lite tänkte jag , måste in på butterix & köpa hårfärg blandannat , och få iväg några timmar .

ta med mig datorn och hänga i garaget ikväll medans johnnyboy svetsar ...


visade J en tröja jag ville ha igår från sweetpoison , så han köper den till mig så dragit iväg en beställning nu ( vart en top med )...    



hola!


Av Sofie Ingmarsson - 16 november 2012 09:11

Som gör en sådär löjligt kär igen! Älskling kom in med blommor , chokladdryck & lite uppmuntrande ord på ett fint kort och massa pussar och gjorde gårdagen som var kass , genast mycket bättre!

Jag avgudar dig & jag avgudar oss tillsammans !

"Our magic goes deeper Than anything!"

Presentation


23 årig dalkulla bosatt i sthlm med sambon johnny , 2 katter & väntar nu på att bli föräldrar till en liten kille , största intresset är bilar och mkt tid , tanke & pengar går till min cheva 60:a och resten av våra bilar på gården, skoter& hästar,sneakers

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards