LIFE IS A ROLLERCOASTER , you just got to ride it!

Alla inlägg den 20 november 2012

Av Sofie Ingmarsson - 20 november 2012 14:27

Bestämde mig för att gå ut på en liten promenad i skogen & satte lurarna i öronen , väl ute så tänkte jag äsch tar långrundan så 2 timmar senare är jag hemma , brukar ta ca 1.20 förut men nu har jag lite extra tryck neråt & vikt att bära på , men skönt var det! Hoppas att det vill starta nu!

Precis dragit i hårfärgsbomben jag köpte häromdagen & en hot fudge inpackning i facet!, min favorit den värmer verkligen super skönt & återfuktar bra! Try it..

Johnny kommer väl om ett tag så ska dra igång en köttfärssås innan jag hungrar ihjäl!

Av Sofie Ingmarsson - 20 november 2012 10:29

 

(hotrod reunion 2010 , jag älskar att dela varje minut jag får med den här mannen , jag vore tom utan dig!)


mornings suckers! , frukost med katterna & desperatehousewifes i bakgrunden (förjevladåligtprogram) , mår lite illa idag så katterna fick dela på min macka & jag tvinga i mig yoghurten , fått order av barnmorskan nu att ligga och vila så mkt jagkan och inte dra igång massa projekt och ut och ränna , för tamefan han är pågång lillkillen , var in igår på kollen , tog massa prover för vi misstänkte havandeskapsförgiftning , men det var helt okej alltihopa är bara sömnbristen som orsakar yrseln & huvudvärken förmodligen ..

och efter att hon klämt på magen så sa hon att det kan sätta igång när som helst nu , han ligger jättelångt ner och fixerad har han ju varit i 3 veckor snart , livmodern är lättretlig & har mkt sammandragningar , plus trycker neråt .. hon trodde absolut inte vi skulle ses om 2 veckor igen iaf på en till koll men boka tid ändå .  haha gud skönt det känns att allt hittils går bra utan krångel! hoppas det håller i sig på förlossningen.

 så bara vänta ännu lite mera då! - en jävla massa väntan hela tiden:P


vart helt plötsligt ännu mer verkligt efter gårdagen så gick igenom BB väskan & kolla att jag har allt . + idag har jag tagit ner bilbarnstolen & barnvagnen och bäddat i den ... så kul det är att pilla iordning allting...


vet att det kanske inte är så intressant att läsa om alla bebisrelaterade inlägg men fan det enda som man har i huvudet nu så är mer för mig själv jag skriver för att kunna se tillbaka så deal with it!


han får gärna hålla sig inne till lördag natt iaf , så vi hinner med ekens gassers , karln skulle bli ledsen om han missa & ja med för den delen brukar finnas en jävla massa häftigt där , vill ha ett 3 förgasarinsug till smallblock om jag ska byta till 350 i vår.. sen johnny stal min flakeratt till forden då den var grön & jag vill ha en silver så skulle köpt en sån med.


       

Presentation


23 årig dalkulla bosatt i sthlm med sambon johnny , 2 katter & väntar nu på att bli föräldrar till en liten kille , största intresset är bilar och mkt tid , tanke & pengar går till min cheva 60:a och resten av våra bilar på gården, skoter& hästar,sneakers

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards