LIFE IS A ROLLERCOASTER , you just got to ride it!

Alla inlägg den 19 november 2012

Av Sofie Ingmarsson - 19 november 2012 11:02

helt galet vad bra den här killen är , älskar hans konst !  måste bara dela med mig !


http://www.davidlozeau.com/


( sugen på att tatuera in denna på ryggen)

 

Av Sofie Ingmarsson - 19 november 2012 09:42

home sweet home!


fixade upp skötbordet så var jävligt vitt & trist med lite klipp ur hotrodtidningar , vart ett uppsving !  

         

Av Sofie Ingmarsson - 19 november 2012 09:31

im gonna shot the whole day down! , jag gillar måndagar mindre och mindre , för innebär ännu en hel vecka tills johnny är ledig med mig igen och en helvecka där INGET händer ! ligger kvar i sovrummet , borde försöka sova mer , har vart i stortsett sömnlös i 3 dagar nu , vet inte vad det kan bero på ? , mvc idag iaf ska fråga ut henne lite då , sen fråga om huvudvärk som jag har konstant , yrsel & ser som prickar framför ögonen .. very strange...


ingen bebis ville kika ut under helgen heller trots att jag försökt hållt igång med allt för att det ska starta , lördagen skulle grabbarna ut & åka cross så gick ut och städa och tvätta bilen jävligt grundligt , skulle byta vinterdäck men fick då stopp av karln att det fick jag då inte göra själv , efter att ha upptcäkt  punka på ena crossen & fxa det så insåg robin att hans kylarslang var sönder & måste varit det ett tag , och efter vidare check så hade toppen gått så inge cross för dom , så ja & J drog igång forden och brumma in och tänkte spaa lite på mitt jobb men så satmkt folk så åkte vidare till hampus & malin och deras lille arvid och hälsa på och snacka skit ett par timmar , fick med oss ett skötbord , lite kläder och diversesmåsaker med i en kasse , tack!  laga korsvtroganoff till kvällsmat lite snabbt som ett teamwork innan vi bänka oss i soffan och jag däcka fort som fan  " en stund innan jag låg sömnlös"...


söndag ? hmm vi fick ett cp ryck ja & johnny och börja riva i allt här hemma , fixa sovrummet så barnsängen fick plats och ordna hyllor och tavlar , kasta skit vi inte använder , satte upp skötbord , lampor , fixa eluttag och en massa småplock riktigt skönt att ha det klart , så vi var inte utanför dörren på hela dagen igår utan bara myste runt här hemma , tv , mat & glass! en bra helg helt enkelt

fast inget speciellt gjort ..


                   

Presentation


23 årig dalkulla bosatt i sthlm med sambon johnny , 2 katter & väntar nu på att bli föräldrar till en liten kille , största intresset är bilar och mkt tid , tanke & pengar går till min cheva 60:a och resten av våra bilar på gården, skoter& hästar,sneakers

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards