LIFE IS A ROLLERCOASTER , you just got to ride it!

Direktlänk till inlägg 4 december 2012

Tisdag

Av Sofie Ingmarsson - 4 december 2012 17:56

Och snart fått ännu en till dag & gå , varit på mvc idag och allt såg bra ut , dock har lillkillen flyttat sig och har huvudet Ruckbart igen och högt , " men kan ändras på 2 värkar" , hon trodde att det jag känt i 2 dagar är att det är pågång , dock måste jag om det startar med att vattnet går när jag ligger ner ringa ambulans och inte flytta mig ur fläcken då han kan få navelsträngen runt halsen om han " skulle ramla ner" så hoppas det startar med värkar:) och inatt ska det bli snöstorm klass 2 varning , vore just snyggt om man inte kom iväg med bilen? Ja det är ett senare dilemma om det blir så...

Har stängt mig inne på badrummet och myser med fötterna i ett fotbad bestående av olivolja, salt & honung + en honungs och socker Ansiktsmask och smetat in håret med gucka, om Going to be fresh and Clean;)

Johnny sitter & kollar rodfilmer :) jag har vart ute pÅ granjakt idag med hitta en ännu bättre gran på dagens promenad så tog med Johnny & sågen och stal den sen har vi klätt den med vart helt okey! Äntligen min egna gran !, första året , förra klädde vi hojen som vi hade inte helt fel det heller :)

Johnnys lillebror har köpt en van att ta motor & låda ur till impalan , vilket innebär att vi fått en bakaxel + kadan till chevrodden ! Ett steg närmare ...

Nej ska kladda bort all smet & dra igång lite kycklinggryta ALa tikkamasala!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Ingmarsson - 3 januari 2014 11:09

ibland kan man bara bli lite små irriterad över bilvärlden . att hur alla ska vara inställda i fack , att klär man sig inte riktigt eller inte bygger eller gör sin bil efter hur det ska vara , att gå emot strömmen och bygga eller tycka något helt ann...

Av Sofie Ingmarsson - 3 januari 2014 10:36

   

Av Sofie Ingmarsson - 3 januari 2014 10:20

märks att man är småbarnsmamma när kl 10 på morgonen har man redan hunnit , bakat , förberett maten för idag , duschat , lekt med melvin , uppdaterat telefonen och kollat på en dokumentär! yihaa melvin är fortfarande morgonpigg med andra ord , imorse...

Av Sofie Ingmarsson - 20 december 2013 09:10


min vackra lilla kille  , vad vore livet utan dig ?! du vänder upp & ner på min vardag och jag älskar varje sekund utav det , dina galna busstunder. stunderna du kommer och myser med din snuttefilt och bara vill kramas i soffan , när du komme...

Av Sofie Ingmarsson - 20 december 2013 08:37

yeay äntligen fredag & johnnys sista jobbdag sen har vi lång ledigt tillsammans , älskar att vara hemma hela familjen , vi blir gladare melvin bli jätteglad när vi umgås alla 3 och ser verkligen fram emot jul & nyår , fullspäckat schema , imorgon ska...

Presentation


23 årig dalkulla bosatt i sthlm med sambon johnny , 2 katter & väntar nu på att bli föräldrar till en liten kille , största intresset är bilar och mkt tid , tanke & pengar går till min cheva 60:a och resten av våra bilar på gården, skoter& hästar,sneakers

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards