LIFE IS A ROLLERCOASTER , you just got to ride it!

Direktlänk till inlägg 8 februari 2011

dag 2 . en person jag vill träffa just nu.

Av Sofie Ingmarsson - 8 februari 2011 10:40

    


en person jag skulle vilja träffa just nu ?

valde 2 stycken istället , först & främst min gamle vän Jon Drandj som gick bort för lite mera än 1 år sen eller är det 2 ?  Tiden går alldeles för fort. han försvann alldeles för hastigt , fick reda på det när jag var på väg hem från norge då ringde rickhard och berätta att jon kört omkull på motorcykeln på natten och dom visste inte om han skulle klara sig .. i chock körde jag hemåt och satte oss hos mats hela gänget och sa inte ett knyst till varandra fick senare ett samtal att dom hade valt att stänga av honom då hjärnan vart utan syre för länge så jon hade blivit hjärndöd.. sjukt känns det fortfarande han hade ju ringt mig flera gånger den natten samtal jag hade missat , hade fått ett sms där det stod "vi syns imorn sofie  , bjuder på bira på hotellet " vilket vi brukade göra när jag kom hem sitta på mora hotell snacka skit och dricka öl .. men det vart aldrig något , fortfarande inte klarat av att gå ner på graven och säga hejdå , och när begravningen var så klarade jag inte ens av att åka dit , inte en till begravning för en vän det gick bara inte , så drog från stan istället. ska ta med bror dit till graven så fort som jag kan och kommer hem , tomas drog på sig väldigt stor skuld då det var han som hade hjälpt jon ut med motorcykeln och var han som såg honom sista gången vid liv..

saknaden är stor jon var en sjukt speciellt människa som när man väl lärde känna inte kunde göra annat än att avguda , han var egen & ett leende så sjukt stort.. sist jag såg honom satt han med sin systers dalmatin , med sin älskade folköl i handen , och tala om för mig att dalmatinerna kan skratta & mycket rikigt han fick den däör dalmatinen att skratta , haha ..

nej kommer alltid att sakna dig JON..

VIL I FRID VÄNNEN-...


En annan person som jag vill träffa är så klart MR Lemmy Kilmister , bara för att han helt enkelt är lemmy finns fan inte grymmare gubbe än honom , a legend never dies...


..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Ingmarsson - 3 januari 2014 11:09

ibland kan man bara bli lite små irriterad över bilvärlden . att hur alla ska vara inställda i fack , att klär man sig inte riktigt eller inte bygger eller gör sin bil efter hur det ska vara , att gå emot strömmen och bygga eller tycka något helt ann...

Av Sofie Ingmarsson - 3 januari 2014 10:36

   

Av Sofie Ingmarsson - 3 januari 2014 10:20

märks att man är småbarnsmamma när kl 10 på morgonen har man redan hunnit , bakat , förberett maten för idag , duschat , lekt med melvin , uppdaterat telefonen och kollat på en dokumentär! yihaa melvin är fortfarande morgonpigg med andra ord , imorse...

Av Sofie Ingmarsson - 20 december 2013 09:10


min vackra lilla kille  , vad vore livet utan dig ?! du vänder upp & ner på min vardag och jag älskar varje sekund utav det , dina galna busstunder. stunderna du kommer och myser med din snuttefilt och bara vill kramas i soffan , när du komme...

Av Sofie Ingmarsson - 20 december 2013 08:37

yeay äntligen fredag & johnnys sista jobbdag sen har vi lång ledigt tillsammans , älskar att vara hemma hela familjen , vi blir gladare melvin bli jätteglad när vi umgås alla 3 och ser verkligen fram emot jul & nyår , fullspäckat schema , imorgon ska...

Presentation


23 årig dalkulla bosatt i sthlm med sambon johnny , 2 katter & väntar nu på att bli föräldrar till en liten kille , största intresset är bilar och mkt tid , tanke & pengar går till min cheva 60:a och resten av våra bilar på gården, skoter& hästar,sneakers

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards