LIFE IS A ROLLERCOASTER , you just got to ride it!

Direktlänk till inlägg 17 februari 2011

slappa , slappa , slappa!

Av Sofie Ingmarsson - 17 februari 2011 14:15

Relax är vad denna dag går ut på känner jag , 3 & sista lediga dagen denna vecka , vart på yasuragi på Praktikbehandlingar , först en 45 min massage , sen en kroppsscrub avslutat med ansiktbehandling , scrubben var ju hur guld som helst ska köpa den sen bara lönen ploppar in .. min hud är len som en babys just nu ,, åkte förbi gynmotagningen med och ska in på tis och beställa tid för att sätta i en spíral nu , iaf tills efter spanien resan och tills vi fått provsvaren på vad som gick snett senast , vill inte chansa en gång till utan konkret svar att det inte blir likadant igen skulle inte palla en sån sak.. sen gasa hemot snabbt stop på konsum , chips , dipp , & apelsinläsk.. så nu har jag bäddat ner mig i soffan och faktist inte tänkt röra en fena idag, "eventuellt vika tvätt"

hoppass johnny kommer hem snart med så han kan mysa in sig här under 2 duntäcken med mig och casper , MYYYYYYS!


ska nog boka oss en resa idag med tills nästa helg , en weekend tors-sön , destination OKÄNT antingen london , paris , eller spanien , välbehövligt! så vi drar en spontanresa :)


måndags var jag och träffade mamma & lillebror med for ut till skärholmen och luncha på köpcentret ,  världens godaste pasta , med pesto , bachamelsås , basilika , parmesan , kycklingfile & soltorkade tomater , sen kaffe och gick vidare mot deras hotell och tog en liten siesta och så hann vi inte så mkt mera , följde med dom till sjukhuset , sen fick jag lov att åka vidare mot stan och möta J , hem hem , robin haka på drack kaffe & åt bullar.

koppla bilsterio gjorde sofie men skiten börja brinna så SKIT! allt rasar som vanligt som jag rör vid....

 

gårdagen var det bara hemma och plocka lite , tvätta , sen stallet och gjorde iordning till alla hästarna för kvällen och städa och dona , men fick galen huvudvärk & frös så sket i att rida var så jävla kallt , for hem  ist johnny kom vid 6 och sov före 8a som vanligt mitt extremt trrevliga sällskap varje kväll! OHHH ja. eller njaaee inte

 

fick lite information om tattoo båten idag med , och vilka tror ni inte kommer då?! Jo MADSIN , och även Frantic Flinstones.. madsin har jag aldrig sett live och  kan fasiken inte missa detta , dags att börja snacka ihop sig lite och se vilka som ska med .. såg alex skulle vara med och gadda på båten så då kan jag nog lura med mig johnny med lite tur :)


nu äre bara en galen jobb helg i fokus , 12 timmars pass imorn sen sleepover på jobbet börjar kl 6 både´lör & sön , så thats it...

 

vi hörs då!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Ingmarsson - 3 januari 2014 11:09

ibland kan man bara bli lite små irriterad över bilvärlden . att hur alla ska vara inställda i fack , att klär man sig inte riktigt eller inte bygger eller gör sin bil efter hur det ska vara , att gå emot strömmen och bygga eller tycka något helt ann...

Av Sofie Ingmarsson - 3 januari 2014 10:36

   

Av Sofie Ingmarsson - 3 januari 2014 10:20

märks att man är småbarnsmamma när kl 10 på morgonen har man redan hunnit , bakat , förberett maten för idag , duschat , lekt med melvin , uppdaterat telefonen och kollat på en dokumentär! yihaa melvin är fortfarande morgonpigg med andra ord , imorse...

Av Sofie Ingmarsson - 20 december 2013 09:10


min vackra lilla kille  , vad vore livet utan dig ?! du vänder upp & ner på min vardag och jag älskar varje sekund utav det , dina galna busstunder. stunderna du kommer och myser med din snuttefilt och bara vill kramas i soffan , när du komme...

Av Sofie Ingmarsson - 20 december 2013 08:37

yeay äntligen fredag & johnnys sista jobbdag sen har vi lång ledigt tillsammans , älskar att vara hemma hela familjen , vi blir gladare melvin bli jätteglad när vi umgås alla 3 och ser verkligen fram emot jul & nyår , fullspäckat schema , imorgon ska...

Presentation


23 årig dalkulla bosatt i sthlm med sambon johnny , 2 katter & väntar nu på att bli föräldrar till en liten kille , största intresset är bilar och mkt tid , tanke & pengar går till min cheva 60:a och resten av våra bilar på gården, skoter& hästar,sneakers

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards