LIFE IS A ROLLERCOASTER , you just got to ride it!

Direktlänk till inlägg 20 februari 2011

en JÄVLA VARULV!

Av Sofie Ingmarsson - 20 februari 2011 08:18

  


Är vad jag är den här fullmånen spelar alltid spratt med mig ! , en helvetes natt har jag haft , usch gick & la mig vid 21.30 sen vaknar jag 23.30 utav att jag drömmer att jag tar självmord , jag är på väg hem med bilen från jobbet & kör över en skurubron "en hög bro" som är på vägen hem ut till värmdö.. jag bara tar ratten & tänker nu skiter jag i det här och styr rätt ut.. och känslan är en total lättnad bara , men när jag slår i vattnet så bryter jag nacken så jag kan inte röra mig ner bilen sjunker ner alls och jag drunknar .. vaknar i panik utav att jag ligger helt stilla tror att jag inte kan röra mig , & kan inte andas kippar efter luft! ..

sen har jag inte kunnat sovit en blund efter det , haft halsbränna hela natten & bara legat och vridit mig i sängen med en ångest klump i magen ? varför drömmer man om självmord?

galet läskigt var det iaf .. läst lite om drömtydning nu på nätet och hitta en massa. kan vara lite utav allt igentligen.. tror ärligt jag är ganska totalt instabil som människa just nu vad gäller allt.


#"Självmord Ett tecken på en överansträngd hjärna.
Ett tillfälligt miljöombyte skulle inte skada .
Om det manas med eget själmord eller om någon annan vet jag inte."


#"övergångar mellan olika livsperioder skapar ju ofta en del ångest...
 och kanske sorg... en tid som lämnats (dött) och faktiskt inte kommer tillbaka igen.
 Man funderar över gamla vänner som "försvunnit"
och känner att de faktiskt är borta - om än inte döda naturligtvis.
 Undrar lite vart livet tog vägen... osv"


#"Kanske det har med förändring att göra.. du kanske måste släppa något från det förflutna"


#"Det som sker i drömmen.. är ett offer, ett likgiltigt offer som måste göras.
 Vad ska du offra? Vad tror du själv, är det ett offer av ditt förflutna,"
 elaka sidor hos dig själv..


#"Att dö i drömmen kan innebära att man vill börja ett nytt liv.
 Kan det vara en stark önskan du har att få lämna allt bakom dig?
Som om du tvingar dig till det. Samtidigt är du rädd för att bli förnedrad, illa behandlad."



ja sitter på jobbet iaf , frukost pass bra knäckt känner jag eftersom jag inte sovit , plus jobba långpass i fredags & sen frukost så inte många timmars sömn den här helgen .. igår efter jobbet så tog jag en lördagsgrogg & städade i garderoben. skönt att få det gjort.. sen kolla på twister och älskling somna som vanligt...


verkar inte bli något madrid , london , eller paris heller , priserna har ökat DRASTISKT , är väl för att det är sportlov så får nog tyvär vänta med resan synd nog :/ får se vad de blir istället...


nej ska väl jobba vidare jag 306 gäster & galet mkt att göra så ...

hejhej


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Ingmarsson - 3 januari 2014 11:09

ibland kan man bara bli lite små irriterad över bilvärlden . att hur alla ska vara inställda i fack , att klär man sig inte riktigt eller inte bygger eller gör sin bil efter hur det ska vara , att gå emot strömmen och bygga eller tycka något helt ann...

Av Sofie Ingmarsson - 3 januari 2014 10:36

   

Av Sofie Ingmarsson - 3 januari 2014 10:20

märks att man är småbarnsmamma när kl 10 på morgonen har man redan hunnit , bakat , förberett maten för idag , duschat , lekt med melvin , uppdaterat telefonen och kollat på en dokumentär! yihaa melvin är fortfarande morgonpigg med andra ord , imorse...

Av Sofie Ingmarsson - 20 december 2013 09:10


min vackra lilla kille  , vad vore livet utan dig ?! du vänder upp & ner på min vardag och jag älskar varje sekund utav det , dina galna busstunder. stunderna du kommer och myser med din snuttefilt och bara vill kramas i soffan , när du komme...

Av Sofie Ingmarsson - 20 december 2013 08:37

yeay äntligen fredag & johnnys sista jobbdag sen har vi lång ledigt tillsammans , älskar att vara hemma hela familjen , vi blir gladare melvin bli jätteglad när vi umgås alla 3 och ser verkligen fram emot jul & nyår , fullspäckat schema , imorgon ska...

Presentation


23 årig dalkulla bosatt i sthlm med sambon johnny , 2 katter & väntar nu på att bli föräldrar till en liten kille , största intresset är bilar och mkt tid , tanke & pengar går till min cheva 60:a och resten av våra bilar på gården, skoter& hästar,sneakers

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards