LIFE IS A ROLLERCOASTER , you just got to ride it!

Direktlänk till inlägg 6 november 2012

its all about the cars!

Av Sofie Ingmarsson - 6 november 2012 10:31

 

beslutsångest över vilket stuk jag ska köra av chevan , nu har jag ju 454:a  i och tunnelram och vill ha lite racestuk , men big block är ju förjevla törstigt och passar inte min plånbok riktigt , jävligt tråkigt att ha en bil man inte har råd att åka men som är förjevla kul att köra dom gångerna man väl har råd .. men johnny tycker vi ska byta motor och jag ta 327:an som sitter i rodden och slänga i min där . men känns tråkigt att bara byta helst när jag lagt över 20 tusen på att renovera motorn från topp till tå , så bästa vore ju att sälja den , men då insåg jag att smartskaften sofie & johnny lyckas slarva bort alla kvitton på renoveringen så får aldrig tillbaka dom pengarna jag vill ha för motorn , skulle kunna få 35 för dom men nu kanske max 25 , fast det räcker till att köpa en billig motor , lacka taket och antingen luftfjädring eller ny inredningen , sen slänga ner hon i backen , sen rensa på lite lister och bli en lite mera cruiser av hon , hmm får se hur jag gör lär fundera lite :) .


fått iväg amazonen med mycket motvilligt så nu får jag åka saab 9-5 combi istället , riktig familjekärra , men ja vadfan faktist ganska skönt med en bekväm bil att åka i och behövs ju nu snart ...


bytt bort dodge 48:an gjorde vi med för några helger sen vart en ford 54 ombyggd gammal 80 tals custom. riktigt nöjda ..


nej ska slänga igång mitt nya supernintendo som snälla daniel köpt till mig , och träna lite innan johnny kommer så jag kan spöa skiten ur han !


hey ho lets go!


          

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Ingmarsson - 3 januari 2014 11:09

ibland kan man bara bli lite små irriterad över bilvärlden . att hur alla ska vara inställda i fack , att klär man sig inte riktigt eller inte bygger eller gör sin bil efter hur det ska vara , att gå emot strömmen och bygga eller tycka något helt ann...

Av Sofie Ingmarsson - 3 januari 2014 10:36

   

Av Sofie Ingmarsson - 3 januari 2014 10:20

märks att man är småbarnsmamma när kl 10 på morgonen har man redan hunnit , bakat , förberett maten för idag , duschat , lekt med melvin , uppdaterat telefonen och kollat på en dokumentär! yihaa melvin är fortfarande morgonpigg med andra ord , imorse...

Av Sofie Ingmarsson - 20 december 2013 09:10


min vackra lilla kille  , vad vore livet utan dig ?! du vänder upp & ner på min vardag och jag älskar varje sekund utav det , dina galna busstunder. stunderna du kommer och myser med din snuttefilt och bara vill kramas i soffan , när du komme...

Av Sofie Ingmarsson - 20 december 2013 08:37

yeay äntligen fredag & johnnys sista jobbdag sen har vi lång ledigt tillsammans , älskar att vara hemma hela familjen , vi blir gladare melvin bli jätteglad när vi umgås alla 3 och ser verkligen fram emot jul & nyår , fullspäckat schema , imorgon ska...

Presentation


23 årig dalkulla bosatt i sthlm med sambon johnny , 2 katter & väntar nu på att bli föräldrar till en liten kille , största intresset är bilar och mkt tid , tanke & pengar går till min cheva 60:a och resten av våra bilar på gården, skoter& hästar,sneakers

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards