LIFE IS A ROLLERCOASTER , you just got to ride it!

Direktlänk till inlägg 13 november 2012

16 dagar kvar ?

Av Sofie Ingmarsson - 13 november 2012 11:41



16 dagar , kan inte riktigt förstå tror jag att om 16 dagar ska jag & johnny vara föräldrar enligt beräkningar ? hur sjukt är inte det, och här är man hemma och ska försöka förbereda sig som dom säger , passa på att vila & fixa , men hur ska man kunna vila inför någonting som man inte vet hur det kommer se ut , nervös , längtar , rädd, rädd att något ska vara fel? men så sjukt förväntansfull,många känslor!


och min röv växer fortfarande fast här i soffan , försöker gnida geniknölarna för att komma på någonting att göra , men inget genidrag kommer , så har hittat mig netflix nu så filmer filmer filmer , försöka få med johnny till jobbet här i veckan och spaa och bada lite i varma källorna , och kanske en bio , passa på medans vi har egentid tillsammans..


.  lite irriterad känner jag mig ärligt talat på att det ska vara så svårt för folk att komma ner & bara hälsa på för en helg eller ett par dagar där hemifrån , när man är hemma då ska alla ses , & telefonen går på högvarv , sen direkt man är här nere igen så är det knäpptyst nästan.. folk som ska föreställa ens bästa vänner som inte ens kan hoppa på ett tåg 4 timmar bort för att hälsa på 2 dagar och kanske missa en fylla där hemma ?.. man känner sig lite åtsidosatt..


vart fullt upp i helgen iaf , storebror bestämde sig för att komma ut till oss tors-sön så vart en massa , supernintendo , filmer , pizza , snacks , varit i garaget , vart in till stan och käka med mamma och hennes gubbe , + jonsson i fredags som gjorde stan en dag innan rock at sea , sen lördagen åkte johnny och hans lillebror cross , sen åkte vi in & heja på alla mina nötter innan dom skulle hoppa på båten.. riktigt avundsjuk 3:e året som jag missa nu , men nästa år är det min tur igen att få ut på sjön och skrika könsord till errols och få släppa loss lite .. 


haha by the way supernintendo ! , har helt glömt hur frustrerad man blir utav tv spel , tar verkligen fram onda sidorna i mig och hade mtv vart här och filmat så skulle allt nog bara blivit ett  långt piiip utav av orden som kommmer ur min mun , men fan så kul det är.:) , dra igång och köra ett par banor innan johnny kommer hem " han blir mökrrädd av att höra på mig haha ".. dagarna är tråkiga utan honom , han är det bästa i min vardag & mitt liv , bästa vännen och att jag har haft turen och träffa någon som han förstår jag inte ! älskar varje sekund med johnny ,  vill inte ens tänka tillbaka på hur allt såg ut innan han kom och drog upp mig ur svackan jag hamnat i , vill inte vet hur det skulle sett ut om inte han hade haft tålamod och kämpat för mig. tack!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Ingmarsson - 3 januari 2014 11:09

ibland kan man bara bli lite små irriterad över bilvärlden . att hur alla ska vara inställda i fack , att klär man sig inte riktigt eller inte bygger eller gör sin bil efter hur det ska vara , att gå emot strömmen och bygga eller tycka något helt ann...

Av Sofie Ingmarsson - 3 januari 2014 10:36

   

Av Sofie Ingmarsson - 3 januari 2014 10:20

märks att man är småbarnsmamma när kl 10 på morgonen har man redan hunnit , bakat , förberett maten för idag , duschat , lekt med melvin , uppdaterat telefonen och kollat på en dokumentär! yihaa melvin är fortfarande morgonpigg med andra ord , imorse...

Av Sofie Ingmarsson - 20 december 2013 09:10


min vackra lilla kille  , vad vore livet utan dig ?! du vänder upp & ner på min vardag och jag älskar varje sekund utav det , dina galna busstunder. stunderna du kommer och myser med din snuttefilt och bara vill kramas i soffan , när du komme...

Av Sofie Ingmarsson - 20 december 2013 08:37

yeay äntligen fredag & johnnys sista jobbdag sen har vi lång ledigt tillsammans , älskar att vara hemma hela familjen , vi blir gladare melvin bli jätteglad när vi umgås alla 3 och ser verkligen fram emot jul & nyår , fullspäckat schema , imorgon ska...

Presentation


23 årig dalkulla bosatt i sthlm med sambon johnny , 2 katter & väntar nu på att bli föräldrar till en liten kille , största intresset är bilar och mkt tid , tanke & pengar går till min cheva 60:a och resten av våra bilar på gården, skoter& hästar,sneakers

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards