LIFE IS A ROLLERCOASTER , you just got to ride it!

Direktlänk till inlägg 19 november 2012

a walk around the park!

Av Sofie Ingmarsson - 19 november 2012 09:42

home sweet home!


fixade upp skötbordet så var jävligt vitt & trist med lite klipp ur hotrodtidningar , vart ett uppsving !  

         

 
 
Mikaela

Mikaela

19 november 2012 11:59

Så fint ni har det :)

sv; Jo jag såg faktiskt toppen på din blogg först så jag fick lov att kika in en sväng på sidan och kolla :) urfina är dom! Det tror jag nog absolut att du kommer att kunna göra. Jag försöker själv gå ner i vikt just nu pga att jag själv vill och för att min läkare anar en början till diabetes, inte pga den anledningen då, men törs inte äta så mycket sött nu efter det. Men det är ju bara bra :) får se om jag lyckas! Får väll belöna mig med en av topparna om jag skulle gå ner några kilo ;) skulle ju vara kul att vara vältränad till sommaren!

http://mikaelapetra.bloggplatsen.se

Sofie Ingmarsson

20 november 2012 10:29

aa sjukt snygga kommer jag i den får jag klicka hem några fler , kommer passa ursnyggt till pennkjolar med & att dom kostar 159:- gör ju inget för plånboken heller :) . oj diabetes låter inte att leka med , är ingen höjdare att alltid behöva tänka på vad man äter och sprutor mm . har mkt diabetes i våran släkt . ja själv har man gått upp 17 kg , 10 kanske är graviditets kilo som rasar på en gång sen får man väl kämpa med dom sista , ut & springa med barnvagnen , sluppit bristningar iaf som jag var mest rädd för , HALLELULJAH!

 
Josefine

Josefine

20 november 2012 21:54

Snygga tatueringar du har!

http://josz.blogg.se

Sofie Ingmarsson

21 november 2012 09:36

tack så mkt , detsamma hörru! , fast mkt vill ju alltid ha mera bara längtar tills amningen är över sen så man kan fortsätta på alla ofärdiga projekt !:)

 
Sara

Sara

21 november 2012 11:37

Snyggt!

Sv: Ja men eller hur ;) jag håller på att flytta just nu och i nya lägenheten så finns det en klädkammare .. fast alla kallar den redan för skokammaren eftersom att dom vet hur det kommer se ut, haha.

http://saralundins.blogg.se

Sofie Ingmarsson

21 november 2012 11:43

haha ja man skulle faktist haft ett eget heligt rum till sina skor! ;)

 
Mikaela

Mikaela

21 november 2012 19:04

Precis, tyckte att det var ett väldigt bra pris på dom! :) Nej fy det är ju inte det, min mamma har ju diabetes så jag vet ju hur hon har det. Så jag försöker äta så nyttigt som möjligt på dagarna nu och unna mig något under helgerna bara istället :)

Jasså? Men fy så jobbigt. Många som verkar lida av diabetes nu för tiden faktiskt. Så himla tråkigt :/ Ändå har jag hört folk säga att det brukar gå i tredje led, men man vet ju aldrig. Usch! Bara hoppas på att man slipper!

Det där fixar du nog fort tror jag :) min storasyster fick ju nyligen son nr 2 och jag tycker att hon redan gått ner nästan all preggo vikt. :)

http://mikaelapetra.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Ingmarsson - 3 januari 2014 11:09

ibland kan man bara bli lite små irriterad över bilvärlden . att hur alla ska vara inställda i fack , att klär man sig inte riktigt eller inte bygger eller gör sin bil efter hur det ska vara , att gå emot strömmen och bygga eller tycka något helt ann...

Av Sofie Ingmarsson - 3 januari 2014 10:36

   

Av Sofie Ingmarsson - 3 januari 2014 10:20

märks att man är småbarnsmamma när kl 10 på morgonen har man redan hunnit , bakat , förberett maten för idag , duschat , lekt med melvin , uppdaterat telefonen och kollat på en dokumentär! yihaa melvin är fortfarande morgonpigg med andra ord , imorse...

Av Sofie Ingmarsson - 20 december 2013 09:10


min vackra lilla kille  , vad vore livet utan dig ?! du vänder upp & ner på min vardag och jag älskar varje sekund utav det , dina galna busstunder. stunderna du kommer och myser med din snuttefilt och bara vill kramas i soffan , när du komme...

Av Sofie Ingmarsson - 20 december 2013 08:37

yeay äntligen fredag & johnnys sista jobbdag sen har vi lång ledigt tillsammans , älskar att vara hemma hela familjen , vi blir gladare melvin bli jätteglad när vi umgås alla 3 och ser verkligen fram emot jul & nyår , fullspäckat schema , imorgon ska...

Presentation


23 årig dalkulla bosatt i sthlm med sambon johnny , 2 katter & väntar nu på att bli föräldrar till en liten kille , största intresset är bilar och mkt tid , tanke & pengar går till min cheva 60:a och resten av våra bilar på gården, skoter& hästar,sneakers

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards