LIFE IS A ROLLERCOASTER , you just got to ride it!

Direktlänk till inlägg 20 november 2012

drop it.

Av Sofie Ingmarsson - 20 november 2012 10:29

 

(hotrod reunion 2010 , jag älskar att dela varje minut jag får med den här mannen , jag vore tom utan dig!)


mornings suckers! , frukost med katterna & desperatehousewifes i bakgrunden (förjevladåligtprogram) , mår lite illa idag så katterna fick dela på min macka & jag tvinga i mig yoghurten , fått order av barnmorskan nu att ligga och vila så mkt jagkan och inte dra igång massa projekt och ut och ränna , för tamefan han är pågång lillkillen , var in igår på kollen , tog massa prover för vi misstänkte havandeskapsförgiftning , men det var helt okej alltihopa är bara sömnbristen som orsakar yrseln & huvudvärken förmodligen ..

och efter att hon klämt på magen så sa hon att det kan sätta igång när som helst nu , han ligger jättelångt ner och fixerad har han ju varit i 3 veckor snart , livmodern är lättretlig & har mkt sammandragningar , plus trycker neråt .. hon trodde absolut inte vi skulle ses om 2 veckor igen iaf på en till koll men boka tid ändå .  haha gud skönt det känns att allt hittils går bra utan krångel! hoppas det håller i sig på förlossningen.

 så bara vänta ännu lite mera då! - en jävla massa väntan hela tiden:P


vart helt plötsligt ännu mer verkligt efter gårdagen så gick igenom BB väskan & kolla att jag har allt . + idag har jag tagit ner bilbarnstolen & barnvagnen och bäddat i den ... så kul det är att pilla iordning allting...


vet att det kanske inte är så intressant att läsa om alla bebisrelaterade inlägg men fan det enda som man har i huvudet nu så är mer för mig själv jag skriver för att kunna se tillbaka så deal with it!


han får gärna hålla sig inne till lördag natt iaf , så vi hinner med ekens gassers , karln skulle bli ledsen om han missa & ja med för den delen brukar finnas en jävla massa häftigt där , vill ha ett 3 förgasarinsug till smallblock om jag ska byta till 350 i vår.. sen johnny stal min flakeratt till forden då den var grön & jag vill ha en silver så skulle köpt en sån med.


       

 
 
Camilla

Camilla

20 november 2012 11:05

Hej!
Vad roligt att du hittat min blogg! :)
Ahh, visst är det jobbigt nu i slutet! Min ryggvärk har kommit tillbaka också så de blir inte mycket sömn.
När har du bf? Vi har 13december så nu är de nära!!

http://www.nattstad.se/poisonmilla

Sofie Ingmarsson

20 november 2012 12:30

ja det är outhärdligt har med ryggvärk , springer runt med vetekudde (det funkar) men tror det är utav en anledning det är jobbigt på slutet så man bara ska längta efter förlossning :) . vi har nu den 29.e november Bf så går in på 1 siffrigt idag vad gäller nedräkning 9 dagar :) . fast tror han kommer tidigare. då har ni inte alls långt efter :) har du börjat känna något ?

 
Mikaela

Mikaela

20 november 2012 18:02

Åh så spännande! :)

http://mikaelapetra.bloggplatsen.se

Sofie Ingmarsson

21 november 2012 09:37

ja är fan sjukt spännande nu! :)

 
Mikaela

Mikaela

21 november 2012 18:57

Förstår det :)

http://mikaelapetra.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Ingmarsson - 3 januari 2014 11:09

ibland kan man bara bli lite små irriterad över bilvärlden . att hur alla ska vara inställda i fack , att klär man sig inte riktigt eller inte bygger eller gör sin bil efter hur det ska vara , att gå emot strömmen och bygga eller tycka något helt ann...

Av Sofie Ingmarsson - 3 januari 2014 10:36

   

Av Sofie Ingmarsson - 3 januari 2014 10:20

märks att man är småbarnsmamma när kl 10 på morgonen har man redan hunnit , bakat , förberett maten för idag , duschat , lekt med melvin , uppdaterat telefonen och kollat på en dokumentär! yihaa melvin är fortfarande morgonpigg med andra ord , imorse...

Av Sofie Ingmarsson - 20 december 2013 09:10


min vackra lilla kille  , vad vore livet utan dig ?! du vänder upp & ner på min vardag och jag älskar varje sekund utav det , dina galna busstunder. stunderna du kommer och myser med din snuttefilt och bara vill kramas i soffan , när du komme...

Av Sofie Ingmarsson - 20 december 2013 08:37

yeay äntligen fredag & johnnys sista jobbdag sen har vi lång ledigt tillsammans , älskar att vara hemma hela familjen , vi blir gladare melvin bli jätteglad när vi umgås alla 3 och ser verkligen fram emot jul & nyår , fullspäckat schema , imorgon ska...

Presentation


23 årig dalkulla bosatt i sthlm med sambon johnny , 2 katter & väntar nu på att bli föräldrar till en liten kille , största intresset är bilar och mkt tid , tanke & pengar går till min cheva 60:a och resten av våra bilar på gården, skoter& hästar,sneakers

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards