LIFE IS A ROLLERCOASTER , you just got to ride it!

Direktlänk till inlägg 21 november 2012

good morning rockers.

Av Sofie Ingmarsson - 21 november 2012 09:40

nej inte en sån godmorgon , huvudvärk från HELL!


tagit tag i idag & ringt photobox där jag beställde foton ifrån förut som inte gick igenom för det var tydligen kopior så upplösningen vad för dålig , suck! och originalen vet jag inte alls vart dom kan finnas tror det var en dator som krasha förut :/ , ? jag som vill ha fram dom där fotona ... har ju hållt på ett tag nu & framkallat alla fotona sen dom senaste åren så jag har i album istället och det där var dom sista från 2007-2009 .. men ja inget att göra åt , skulle få tillbaka pengarna nu iaf , vilket är välbehövligt , JAG är BLACK! lön på fredag iaf  eller ja det lilla jag får nu , tur johnny har skaplig inkomst eller ja skitbra!


, natten har vart pissjobbig för det första skruvar johnny upp värmen så man håller på och svettas bort & är ganksa säker på att jah haft förvärkar under natten , haft återkommande smärta i nedre delen av ryggen och bäckenet med jämna mellan rum ända från 22-04 då jag tröttna & la mig i soffan och lyckades faktist somna 2 timmar till kl 6 och då hade det gett sig , var nära på att ringa sjukan & kolla inatt men nu känns det inte bara sammandragningar. kan ju vara gårdagens promenad som gjorde sitt ? man blir ju lite nervös med då det finns dom som inte har såna extrema smärtor under värkarna och åker in och är nästan helt öppna , & ja har jävligt hög smärtgräns om jag ska vara ärlig och för envis ibland för mitt bästa!


efter vi käkat igår så kände vi båda oss rastlösa och johnny hade garagebegär i kroppen , så jag hade inget emot att komma av den här jävla ön så vi drog in , jag sprang in på drottninggatan & kika lite på schock snabbt innan det stängde sen höll J sällskap medans han svetsa klart A stolparna + fixa lite annat ! daniel var med där nere & pyssla..


supernöjd med hårbomben by the way , vart riktigt bra färg utav den , så den får MVG ! och bra att man får färg i håret utan att behöva färga var & varannan vecka för att hålla det rött , mitt hår är ju redan tussar och behöver vila !



 

  

       

 
 
Hanna W

Hanna W

21 november 2012 10:19

haha :} får passa på att hetsäta medans man har något att skylla på!

http://mammawild.blogg.se

Sofie Ingmarsson

21 november 2012 11:43

haha ja precis sen kommer ångesten snart att man ska komma i sin garderob igen , usch vad jag gruvar mig , hoppas gravid kilona rasar av lätt & man slipper kämpa allt för mycket ! ;)

 
Mikaela

Mikaela

21 november 2012 18:57

Så störande det där med upplösningen av kort, jag brukar beställa på fujidirekt och det står typ så bredvid vartenda kort man laddat upp :/

http://mikaelapetra.bloggplatsen.se

Sofie Ingmarsson

22 november 2012 12:24

ja det värdelöst , hur ska man kunna få fram dom i bilder då , atingen chansa och hoppas att upplösningen inte blir jättepiss , har du testat det någon gång ?:)

 
Hanna W

Hanna W

22 november 2012 11:58

det är nog ingen fara, har inbillat mig att mina kommer rasa av dagen efter, typ ;} haha

http://mammawild.blogg.se

Sofie Ingmarsson

22 november 2012 12:23

haha ja men då är vi 2 , men nästan förväntar sig att magen ska vara lika platt som innan och röven i samma form :P . men tror inte det är så tyvär dagen efter , men man kan ju hoppas :) .

 
Meela

Meela

23 november 2012 09:23

oj då är det inte långt kvar för dig, jag tror att min lille man kommer att ligga kvar i några dagar till. Han har inte gjort ett försök ens att komma ut. Lycka till och hoppas att det inte blir för jobbigt för dig :D
Kram

http://cherriegirl.bloggo.nu

Sofie Ingmarsson

23 november 2012 11:17

ja fast kan ju gå över tiden med 11 dagar med men vilket jag varken tror eller vill , hoppas han kommer snart , & tack detsamma :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Ingmarsson - 3 januari 2014 11:09

ibland kan man bara bli lite små irriterad över bilvärlden . att hur alla ska vara inställda i fack , att klär man sig inte riktigt eller inte bygger eller gör sin bil efter hur det ska vara , att gå emot strömmen och bygga eller tycka något helt ann...

Av Sofie Ingmarsson - 3 januari 2014 10:36

   

Av Sofie Ingmarsson - 3 januari 2014 10:20

märks att man är småbarnsmamma när kl 10 på morgonen har man redan hunnit , bakat , förberett maten för idag , duschat , lekt med melvin , uppdaterat telefonen och kollat på en dokumentär! yihaa melvin är fortfarande morgonpigg med andra ord , imorse...

Av Sofie Ingmarsson - 20 december 2013 09:10


min vackra lilla kille  , vad vore livet utan dig ?! du vänder upp & ner på min vardag och jag älskar varje sekund utav det , dina galna busstunder. stunderna du kommer och myser med din snuttefilt och bara vill kramas i soffan , när du komme...

Av Sofie Ingmarsson - 20 december 2013 08:37

yeay äntligen fredag & johnnys sista jobbdag sen har vi lång ledigt tillsammans , älskar att vara hemma hela familjen , vi blir gladare melvin bli jätteglad när vi umgås alla 3 och ser verkligen fram emot jul & nyår , fullspäckat schema , imorgon ska...

Presentation


23 årig dalkulla bosatt i sthlm med sambon johnny , 2 katter & väntar nu på att bli föräldrar till en liten kille , största intresset är bilar och mkt tid , tanke & pengar går till min cheva 60:a och resten av våra bilar på gården, skoter& hästar,sneakers

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards