LIFE IS A ROLLERCOASTER , you just got to ride it!

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Sofie Ingmarsson - 6 januari 2011 14:06

börjar få lite ordning på bloggen lyckats fått in en bild och lagt in länkar , och börjar klura in mig lite på hur allt funkar nu iaf good sofie..

 

nääs ringde precis och babblat en stund , får försöka planera in en helg som han kan komma ner och hälsa på framöver när man är ledig , kommer ju inte åka hem på någon månad nu med tanke på london och förjevladåliga löner tyvär eftersom jag vart sjukskriven och ledig över julen tyvär.

 

emelie är vaken iaf  & alert så ska nog bege mig in i dushen snart och våga mig ut i snöstormen , som verkar helg galen utanför fönstret , dom råder en att ghålla sig inne idag och inte ut på vägarna , men det ska då inte få förstöra min myskväll med emelie inte.. ska hyra oss en film och så tänkte vi ju dricka oss ett glas vin men bolaget verkar ju stängt idag eftersom det är röd dag & skit .. så får bli en cola istället. johnny har lämnat gps:en åt mig så jag inte kommer allt för vilse som tur är , kommer aldrig lära mig denna stan...

 

sjukt sugen på att åka på Live&Jive med galet med massa bra band och brukar ju vara mycket drag och folk där ., får se om man blir ivägsläppt eller kaske lyckas släpa med johnny dit med lite tur... ska luska i detta jag..

 

hej hej

 

Av Sofie Ingmarsson - 6 januari 2011 13:18

2011 ? herregud första gången jag skrev det nu , fan vad åre går något förjävulskt fort .. fattar inte riktigt vart all tid har sprungit iväg .. men en jävla massa har hänt under dom senaste åren iaf det råder det ingen tvekan om.. nu vill jag bar satsa allt på en nystart och move on..

 

hungrig som fan är jag & kaffesugen , finns en massa att äta men ingen mjölk till kaffet så därför har jag valt att skippa att äta något än så länge i ren protest tror jag haha ? johnny åt resterna sen igår"znitschel , klyfpotatis&rotfrukter , med grönpepparsås och nygräddat vitlöksbröd"  & tog den sista mjölken till sitt kaffe imorse och inte ens fråga mig om jag ville ha inte , utan han tycker att hans morgonkaffe är viktigare än mitt ..

han ska allt få igen någon gång! vilken jävla kväll / natt det känns som det varit , johnny fick lov att ut på en utryckning igår vid ca 22 för att åka in och skjutsa en han känner till karolinska , undra bara varför dom ringer johnny istället för att ta taxi eller något ist för att johnny ska få åka in hela vägen härifrån värmdö och skjutsa honom och sen tillbaka igen.. är väl bara för att dom vet att johnny är för snäll och säger aldrig nej.. ja jag orkade inte följa sån CP huvudvärk som bankade.. blivit skrämd ett par antal gånger inatt utav att snötäcket på miljoner ton snö på taket börjat ramla ner , låter som hela taket ska rasa in på oss , skrämmade tamefan. stog ute och rökte inatt när det mesta kom ner , tänk om man fått det i huvudet tror man skulle knäcka nacken då jag. inte lite snö.

kolla på tv och somna till och från i soffan mellan .02.00-05.30 med galet ont i magen , innan jag drog med min johnny in i sängen och lyckades somna , magvärken hade sin anledning , fått min mens nu igen . skönt att veta att allt fungerar som det ska , jobbigt att få dras med den skiten igen , inte saknat den alls ..

 

 

nej ska ta & ringa emelie en signal tror jag och faktist ro åt mig en macka och ösa på rödbetsallad så magen håller käften någon gång!

 

sen kommer johnny snart igen , han är och hjälper sin bror och kör madrasser till bussen

behöver lite kyssar till så jag klarar mig tills imorn kväll. han är ju som mitt syre.

trodde aldrig man kunde känna såhär inför en människa , det är jobbigt att älska någon så mycket! fast underbart med självklart!

  

 

hasta la vista

.

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


23 årig dalkulla bosatt i sthlm med sambon johnny , 2 katter & väntar nu på att bli föräldrar till en liten kille , största intresset är bilar och mkt tid , tanke & pengar går till min cheva 60:a och resten av våra bilar på gården, skoter& hästar,sneakers

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards