LIFE IS A ROLLERCOASTER , you just got to ride it!

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Sofie Ingmarsson - 9 januari 2011 08:25

så trött på att känna mig såhär , gå med en klump i magen som förgiftar mig . bara trampar på samma ställe och vet inte vart jag är på väg , inga förväntningar eller förhoppningar alls vad gäller någonting .. allt kommer bryta snart , jag vill bara skrika ut i panik!

Av Sofie Ingmarsson - 9 januari 2011 08:13

HELL is where i am!

 

godmorgon gottfolk , fuck vad trött jag är idag fortfarande inte fått upp ägonen fast det var 3½ timme jag tvingade mig upp ur sängen , är fan inte mänskligt att gå upp kl 04.30 kommer aldrig vänja mig , har lite frukost rast nu är på jobbet .. denna morgon har då börjat betydligt bättre än gårdagens ..

 

började med att gick ut till bilen och skulle bege mig iväg till jobbet , men då är bilen låst ? och jag låser aldrig bilen så gick in till johnny och fråga om det var ett dåligt skämt eller ngt , och han fatta ju ingenting . kolla in i bilen och nycklarna satt såklart i tändningslåset , jippie ?! så fram med verktygen och johnny hoppa upp och fick lov att bända upp låset och komma in , inte på det finaste sättet eftersom jag redan var försenad , när jag väl kom iväg så åkte jag inte långt innan jag ser 2 rådjur mitt i vägen när jag kommer i en 80-90 5 meter framför , så körde ju rätt på ett stackars rådjur , vände om bilen i panik och där låg han på vägen och sprattla runt , vart rädd för mina lysen och lyckades hoppa ner i diket i snön men sen låg han där kunde inte gå bakbenen bara släpa ! i panik ringde jag johnny som kom i full kareta ,. han hade bara lyckats tyda lite av vad jag sa eftersom jag tokgrina såklart och trodde det var jag som inte kunde röra mig och hade kört i diket. men så vare ju inte. så ringde jobbet och sen polisen så vänta kvar där ett tag innan jag fick lov att åka , fyfan vilken ångest jag har FF , jag är den sista människan som ska köra på ett djur tror jag . värsta jag gjort , tror jag ..

sen framme på jobbet får jag höra att min & lillebrors skoter har skurit , jippie , vad mer kan gå fel ! sen tokstress hela dagen på jobbet för att bli klar till kl 3 då johnny kom och hämta mig.

en snabbdusch hemma sen ut till johnnys föräldrar , där hans farbror , kusin och robin & markus som hade en permis var käka lite mat och kolla i robins buss , skitmysigt börjar det blir .. Kaffe , kaffe , crossåkning , kapa lite plåt , kaffe kaffe , sen äntligen hem toktrött .

 

sov ju hos emelie & johnny häromnatten med , jättemysig kväll kolla på filip & fredrik , snacka skit drack TE , gick ner och hyrde film och köpte massa chips och dipp , kolla på 2 filmer , drack vin , snacka mera och mera goja , varma mackor och en öl som avslut innan både ja & EM däcka av i soffan , välbehövlig kväll med emelie var det :)

TACK TACK!

 

nej lär ska klunka i mig mitt kaffe nu och bege mig ut i köket och göra iordning japansk frukost till roomservice och rulla ännu mera sushi , it never ends när 300 pers ska tjocka i sig.

 

hasta la vista.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


23 årig dalkulla bosatt i sthlm med sambon johnny , 2 katter & väntar nu på att bli föräldrar till en liten kille , största intresset är bilar och mkt tid , tanke & pengar går till min cheva 60:a och resten av våra bilar på gården, skoter& hästar,sneakers

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards