LIFE IS A ROLLERCOASTER , you just got to ride it!

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Sofie Ingmarsson - 10 januari 2011 09:41

LÄNGTAR tills sommaren och våran efterlängtade planerade semester ner till spanien jag och johnny , tänkte först åka hoj men bekvämare med bil så tar darten neröver. bara byte av motorn i darten och lite fix .. eller haha vore kul om johnny fick ihop T-23:an och åka rodd ner , fast den finns det inga papper på och kommer aldrig genomgå en besiktning , om inte man gör en fuling med robins duett papper och åker på en månad som man får åka alltid efter bes.. hade vart spännande ..

 

vill bara komma iväg nu !!! tyskland ,frankrike , spanien och allt med bil såå man får stanna när man vill och vart man vill . allt man får se.. kommer bli så jävla grymt!

 

 

  

AJ

Av Sofie Ingmarsson - 10 januari 2011 08:50

AJ! , har så jävla ont i mina knän, har ju haft såhär i flera år att knäna ger vika hela tiden ochar jag dom i samma ställning för länge så kan jag inte sträcka ut dom utan att jag vill bara skrika av smärta , samma när man sitter och ska ställa sig upp. kollade ju upp det i mora och dom hittade inget som dom gjorde ngt åt. tror jag ska beställa tid här på sös och se om dom kan göra en bättre koll.. vet ju att mina leder inte är i bästa skick någonstans i kroppen eftersom dom är överrörliga sen andra orsaker som förstört dom.

sen min hand har börjat somna hela tiden , inte att man ligger på den eller ngt sånt utan bara huxflux så domnar den av ? knepigt som fan..

 

måndag äre idag ja & trött som fan men har inte kunnat somnat om i vanlig ordning sen johnny for till jobbet , var helt säker jag var ledig idag först men efter en närmare koll har jag inte en enda ledig dag försen på fredag , jobbar långpass nu kväll i 2 dagar , men kul att jobba kväll var bra länge sen nu.. kommer ju inte få umgås med johnny ngt alls försen onsdag , för imorn har jag tänkt sova över på yasuragi..im gona miss him..

 

fan idag åker ena gänget till london och bara 1 VECKA kvar tills det är våran tur , fan längtar som en tok , ångest bara över en massa som skall fixas , har ju inte ett enda rutten krona och vi har fått reda på att vi får stå för allt själva när vi väl landat , så som transfer till och från flyget , buss där , äta i 2 dagar förutom teppanyaki middagen , sen ska vi väl ut och dricka lite och ja drar nog iväg en del i pengar. så måste låna av någon med vem?

packningen är ochså sträng som fan får max väga 10kg och massa regler om vad man inte får ha med sig .. måste hitta en liten väska som är max 50x40x20 och få i det viktigaste i , vet intte vad jag ska ha på mig hare ju inte direkt en fin och proper stil och vi ska ju ut och äta på fin resturang , jag är ju jenas och sneakers människa haha ? hämta passet måste ja med .. jaja det blir nog bra och ordnar sig på ngt sätt hoppas jag , för jag har ju toklängtat efter det här!

 

tatuering på lördag med äre dags för ÄNTLIGEN , alldeles för länge sen jag förnyade kroppen med lite klotter , men ett dilemma där med mamma har fört över 1500 till mig som hon var skyldig för typ 2 veckor sen som jag sparat utan till just detta syfte till tatuering så jag inte skulle bränna upp dom . men dom har inte kommit in på mitt konto med dragits på hennes , så ska in på nordea idag och skälla lite och hoppas att dom kan se vart fan pengarna är ? ledsen jag blir om det inte blir nå gaddning nu när jag verkligen längtat efter det.

 

hatar att jobba hela tiden och aldrig ha några pengar över till något att inte kunna köpa något till mig själv, att det alltid blir något skit direkt man tror att man har lite över.

 

en ny bil kan någon få ge mig snälla! hatar åbäket jag åker..

vill dra fram bessie nu och måla om henne och byta fjädrar så äre bara besiktningen

och tuta och köra. bestämt nu att 140:an får bli pippigul meed vita ränder och sen ett breda vita plåtisar runt om kommer bli grymt!

 

nej ska nog göra ett nytt försök att sova lite innan det är dags att göra sig redo för work snart.

 

  

 

hasta la vista

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


23 årig dalkulla bosatt i sthlm med sambon johnny , 2 katter & väntar nu på att bli föräldrar till en liten kille , största intresset är bilar och mkt tid , tanke & pengar går till min cheva 60:a och resten av våra bilar på gården, skoter& hästar,sneakers

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards