LIFE IS A ROLLERCOASTER , you just got to ride it!

Alla inlägg den 28 januari 2011

Av Sofie Ingmarsson - 28 januari 2011 12:27

en jobb vecka har passerat , gått kanonbra , börjar bli kung på sushi rullar med "enligt mig " haha . haft hynda med på besök sön- mån . inte gjort ngt speciellt , myst . kollat på film . satt med jocke inne på söder en dag & dom drack någon öl.. gjorde ansiktmask & var tjejiga.. thats it..


sen nu har jag hittat hem till mitt älskade mora , kom igår kväll efter en jävligt seg tågresa . fick sitta bredvid en turkgubbe som lukta apa i 2 timmar blää.. mamma & freddan kom och mötte mig när jag hoppa av tåget . sen hem lämna grejer , for till anton och marika kolla lite på sverige runt och fick oss ett gott skratt , smutta lite vin .. 


idag har jag ätit en god frukost med mammsen , ett långt bad och nu gjort mit klar och väntar på snygg sandra , inta bolaget och lite sånt och umgås . sen möta nicken vid 3 vid bussen ÄNTLIGEN min älskade vän.. ikväll blire ut & sluska i snusk freja med gomba , rick döven , anton , nicken sohia & ligan .. rock n roll i falun på KINGS ARMS i fokus . ack så kul det kommer bli , men ska försöka hålla mig någorlunda städad .. upp tidigt imorn för att ut och åka skoter , jag bror , nicken , anton , gudru , örjas , freddan , mamma , fransson är på besök från sthlm ,s en bulan mm .. skotertäff på draggen och sen vidare ...


solen skiner & jag mår bara allmänt jävla bra idag!!


nej ska allt ta & springa ut på en cigg och slå en pling till sandra och se vart hon tog vägen...


hasta la vista...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


23 årig dalkulla bosatt i sthlm med sambon johnny , 2 katter & väntar nu på att bli föräldrar till en liten kille , största intresset är bilar och mkt tid , tanke & pengar går till min cheva 60:a och resten av våra bilar på gården, skoter& hästar,sneakers

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards