LIFE IS A ROLLERCOASTER , you just got to ride it!

Direktlänk till inlägg 14 januari 2011

godmorning sunshine..

Av Sofie Ingmarsson - 14 januari 2011 10:50

PUH , sovit från kl 20 igår tills ganska nyss så blivit ett par timmar men fortfarande trött , man blir helt nollställd i huvudet , jobbat 9 dagar i rad , och växlat mellan jobbat frukost & kväll , så några dagar går man upp 04.30 andra dagar somnar man nästan då , blir lite virrigt alltihopa men ska inte klaga älskar ju mitt jobb.

så idag blire en heldag i stallet tänkte bege mit snart bara tvättmaskinen är klar & jag fått i mig en kopp kaffe, ska försöka trycka i mig en macka , har börjat tappa matlusten litegranna igen , alldeles för mkt tankar i huvudet jämt som bara snurrar , men aldrig kommer någonvart med. finns inga lösningar till något.. så skitsamma , trycker undan dom för stunden och tar det sen som man alltid säger.

 

tänkte longera blanka idag och se hur hon känns , om hon är stel eller ömmar på benet fortfarande , sen ut och pulsa i skogen med dottie , johnny skulle nog komma bort direkt han slutar jobbet och hålla mig sällskap om han hinner. sen kanske han skulle kompensera sitt humör dom här dagarna & helst denna morgon med pizza och vin ikväll och mysa lite , hoppas kan vi ju.. måste in till Nacka forum efter jobbet och växla in lite mera pengar som mina älskade föräldrar lånat ut till mig inför london , eftersom pengafronten vart väldigt knas , men nu äre ordnat iaf , synd man inte har några pengar till shopping bara , får ta en weekend framöver till london när man har lite pengar på fickan istället och fylla väskan , kostar ju INGENTING att flyga dit :)

 

resten av helgen ska fördrivas med en heldag på stuidon imorn och fylla på kladd på armen och sen ut och käka påp bishops arms tänkte jag att ja & johnny ska har ju ett liggande presentkort på 500 som vi lär uttnyttja... packa lär jag ska göra panik inför vad man ska ha på sig , kommer nog springa här hemma hela helgen och prova kläder ..

känns som man aldrig har något fint , vill ha en ny garderob!

 

nej hej & hå 1&2 .. lär röra på mig...

 

Vad är kärlek
Jag har undrat så länge men äntligen börjat se.
 Det är inte meningen att det ska vara svårt.
 Det är inte meningen att det ska göra ont.
Det ska inte hugga och skava. Kärlek ska inte vara nålar i bröstkorgen.
 Det ska vara värme. Det ska vara något som leder dig framåt.
 Det ska vara ljust. Självklart. Rent.
 Aldrig något som får dig att vända ut och in på dig själv.
Det ska vara känslan av hur något sakta faller på plats.
Landar och breder ut sig.
 Dörrar som öppnar och att inget ska kännas omöjligt.
 Kärlek ska vara en lättsam lek och inte fullt av massa svek.

 

 

 
 
Ingen bild

Kelley

16 januari 2011 12:46

Åja! Hade så himla bra i London! =)

 
Linn

Linn

25 januari 2011 02:32

Hej. Som du säkert förstår tycker inte jag att det är jätteroligt när någon kopierar min text och publicerar den i sin blogg som sin egen. Jag blir såklart glad att du gillade min vad är kärlek-text men om du ska ta den och dessutom ändra slutet på den kan du ju åtminstone skriva ut vem som skrivit den från början eller länka till mitt orginal. Tack ska du ha. /Linn

http://Www.backseat-love.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Ingmarsson - 3 januari 2014 11:09

ibland kan man bara bli lite små irriterad över bilvärlden . att hur alla ska vara inställda i fack , att klär man sig inte riktigt eller inte bygger eller gör sin bil efter hur det ska vara , att gå emot strömmen och bygga eller tycka något helt ann...

Av Sofie Ingmarsson - 3 januari 2014 10:36

   

Av Sofie Ingmarsson - 3 januari 2014 10:20

märks att man är småbarnsmamma när kl 10 på morgonen har man redan hunnit , bakat , förberett maten för idag , duschat , lekt med melvin , uppdaterat telefonen och kollat på en dokumentär! yihaa melvin är fortfarande morgonpigg med andra ord , imorse...

Av Sofie Ingmarsson - 20 december 2013 09:10


min vackra lilla kille  , vad vore livet utan dig ?! du vänder upp & ner på min vardag och jag älskar varje sekund utav det , dina galna busstunder. stunderna du kommer och myser med din snuttefilt och bara vill kramas i soffan , när du komme...

Av Sofie Ingmarsson - 20 december 2013 08:37

yeay äntligen fredag & johnnys sista jobbdag sen har vi lång ledigt tillsammans , älskar att vara hemma hela familjen , vi blir gladare melvin bli jätteglad när vi umgås alla 3 och ser verkligen fram emot jul & nyår , fullspäckat schema , imorgon ska...

Presentation


23 årig dalkulla bosatt i sthlm med sambon johnny , 2 katter & väntar nu på att bli föräldrar till en liten kille , största intresset är bilar och mkt tid , tanke & pengar går till min cheva 60:a och resten av våra bilar på gården, skoter& hästar,sneakers

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards